1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

762 بازدید
تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

آیا برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز به دنبال یک تیم حرفه ای برای کمک هستید؟ تنها کافی است با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس گرفته و مشکل رخ داده را گزارش کنید. از این پس مسئولیت تمامی امور با ما خواهد بود تا وسیله همانند روز اول به شما تحویل داده شده و کارایی عالی را از آن شاهد باشید.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

 

 

09179176404

 

09171070535

 

07138446705

 

07138446703

 

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شیراز

 

نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان زند , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در دروازه کازرون , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار استقلال , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار استعجاب , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار رسول اعظم , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مجتمع ویلایی شیراز , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار جمهوری اسلامی , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شهرک ولیعصر , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار معالی آباد , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار چمران , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک درمیدان گاز , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار قرآن , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان تختی , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان 22 بهمن , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار امیر کبیر , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان شیشه گری , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار سیبویه , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان تندگویان , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در میدان کوزه گری , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار مدرس , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شهرک مفتح , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان قصردشت , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در بلوار هجرت , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان آزادی , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان رودکی , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان فردوسی , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در دروازه اصفهان , نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در خیابان حافظ

 

خدمات تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شیراز

 

1-   اعزام تعمیرکار به منزل شما عزیزان برای تعمیر در محل و عدم نیاز به مراجعه حضوری به نمایندگی

2-   تامین تمامی تجهیزات مورد برای تعمیرکار با هدف تعمیر با کیفیت و سریع وسیله

3-   برگزاری دوره های آموزشی برای تعمیرکاران با هدف ارتقا دانش علمی و عملی آن ها و در نتیجه بهبود خدمات

4-   کاهش هزینه های کار از طریق در نظر گرفتن گارانتی وسیله به عنوان معیار تخفیف در صورت داشتن تاریخ اعتبار

5-   ارائه گارانتی تعمیرات در پایان کار به مشتری به منظور تضمین خدمات

6-   ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان برای شما جهت پاسخگویی به سوالات و حتی کمک برای رفع عیوب رخ داده توسط خود مشتری بدون نیاز به تعمیرکار

7-   تحویل فاکتور هزینه های مصرفی با مهر تایید نمایندگی به مشتریان

8-   استفاده از قطعات اصل و دارای گارانتی برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز

زمانی که یخچال خراب می شود شما باید سریعاً برای تعمیر آن دست به کار شوید چون هر چه تعمیر به تاخیر بیفتد مواد غذایی زودتر فاسد خواهند شد. این موضوع در فصل تابستان اهمیت بیشتری دارد چون هوای ساختمان نیز بسیار گرم است و هر یک ساعت که یخچال خراب باشد مواد غذایی شما زودتر فاسد می شوند.

بنابراین پیشنهاد می‌ کنیم اگر به تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شیراز نیاز دارید هر چه زودتر نزدیک ترین نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شیراز به منزل خود را پیدا کرده و با آن تماس بگیرید. ما تمامی خدمات را به گونه ‌ای انجام می ‌دهیم که سرعت کار بالا رفته و بتوانید هر چه زودتر یخچال را بدون مشکل دریافت نمایید.

در همین راستا خدمات در منزل، مهمترین اقدامی است که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شیراز ارائه کرده است. از زمانی که شما مشکل را به کارشناسان ما اطلاع می دهید تا زمانی که گزارش شما پیگیری شود، کمتر از یک ساعت زمان خواهد برد.

 

آشنایی با ما

 

 

بعد از آن در صورتی که کارشناسان مطمئن شوند حتماً باید تعمیرات اساسی بر روی یخچال انجام گیرد تا مشکل رخ داده برطرف شده و یخچال همان کارای قبل را داشته باشد، در اولین فرصت با شما تماس گرفته و از شما می ‌خواهند زمانی را تعیین کنید تا تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه کند. بنابراین همان گونه که متوجه شدید ما در خانه شما و در حضور شما تعمیرات را انجام خواهیم داد.

جالب است بدانید اغلب تعمیرکاران ما با این مسئله برخورد داشته اند که در زمان تعویض قطعات، با مقاومت مشتریان روبرو شده و مشتریان از آن ها می ‌خواهند که حتی المقدور قطعات را تعمیر نمایند چون از تعویض قطعه نگران هستند. دو نکته را در همین مورد متذکر می شویم:

–       اولاً تعمیرکاران ما موظف هستند تمام تلاش خود را داشته باشند تا عیب را پیدا کرده و در صورتی که بدانند تعمیرات می ‌تواند سلامت قطعه را بازگرداند، اقدامات لازم را انجام دهند. در غیر این صورت باید از قطعات جایگزین استفاده شود.

–        دومین نکته اینکه تمامی قطعات که در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک استفاده می شود اصل هستند و شما می توانید گارانتی آن را از همکاران ما دریافت نمایید.

 


 

تعمیر سنسور محیطی یخچال جنرال الکتریک

 

سنسور محیطی یخچال جنرال الکتریک، برای اندازه‌گیری دمای داخل یخچال و فریزر استفاده می‌شود. در صورتی که سنسور دستگاه دچار مشکل شود، دمای داخل یخچال و فریزر نمی‌تواند به درستی تنظیم شود و ممکن است باعث خرابی مواد غذایی و یا خرابی دستگاه شود. برای تعمیر سنسور محیطی یخچال جنرال الکتریک، مراحل زیر را دنبال کنید:

دستگاه را از برق خارج کرده و به دو قسمت جداپذیر تقسیم کنید.
سنسور محیطی را پیدا کرده و کابل‌های آن را با دقت از برد و دیگر بخش‌ها جدا کنید.
سنسور جدید با ولتاژ و جریان مشابه جایگزین کنید و کابل‌های آن را به درستی وصل کنید.
دو قسمت دستگاه را باز کرده و سنسور جدید را در جای خود قرار دهید و برای اطمینان، تمام پیچ‌ها را باز و بسته کنید.
دستگاه را دوباره در بیاورید و تست کنید. برای این کار، دمای داخل یخچال و فریزر را با یک ترمومتر با دقت بالا اندازه‌گیری کنید.
در صورتی که این روش‌ها به هر دلیلی موثر نبودند و مشکل رفع نشد، بهتر است دستگاه را به یک تعمیرکار مجرب بسپارید. همچنین، بهتر است در هنگام تعمیرات، از قطعات جایگزین با کیفیت و اورجینال استفاده کنید تا از ایمنی و عملکرد دستگاه اطمینان حاصل کنید.

 1669