1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال جنرال الکتریک شرق تهران

580 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران

آمار نشان داده است که عموه مشتریان برند جنرال الکتریک از تهران هستند و از آنجایی که این شهر، وسعت زیادی دارد لذا خدمات پس از فروش برای هر منطقه باید به صورت مجزا صورت گیرد تا تمام مشتریان به سهولت بتوانند از این امکانات برخوردار شوند. برای مثال جهت تعمیر یخچال جنرال الکتریک شرق تهران شما می توانید از نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در این منطقه کمک بگیرید.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک شرق تهران

 

تعمیر یخچال جنرال الکتریک پیروزی , تعمیر یخچال جنرال الکتریک مجیدیه , تعمیر یخچال جنرال الکتریک شهرک امید , تعمیر یخچال جنرال الکتریک باقری , تعمیر یخچال جنرال الکتریک تهرانپارس , تعمیر یخچال جنرال الکتریک نیرو هوایی , تعمیر یخچال جنرال الکتریک تهران نو , تعمیر یخچال جنرال الکتریک حکیمیه , تعمیر یخچال جنرال الکتریک شمس آباد , تعمیر یخچال جنرال الکتریک نظام آباد , تعمیر یخچال جنرال الکتریک حشمتیه , تعمیر یخچال جنرال الکتریک دبستان , تعمیر یخچال جنرال الکتریک سیدخندان , تعمیر یخچال جنرال الکتریک افسریه , تعمیر یخچال جنرال الکتریک نارمک , تعمیر یخچال جنرال الکتریک سرسبز , تعمیر یخچال جنرال الکتریک رسالت , تعمیر یخچال جنرال الکتریک هنگام , تعمیر یخچال جنرال الکتریک الغدیر , تعمیر یخچال جنرال الکتریک وحیدیه , تعمیر یخچال جنرال الکتریک سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

کلیه مشتریان عزیز ساکن در هر کدام از مناطق شرقی تهران شامل مناطق دولت، صدر، قلهک، اندرزگو، قیطریه، زعفرانیه، فرمانیه، ولنجک، اختیاریه، ظفر، ساغدوش، هروی، زرگنده، چیذر، پل رومی، داوودیه، لویزان، مینی سیتی، اقدسیه، ازگل، آجودانیه، ارتش، زعفرانیه، سوهانک، مجیدیه، سید خندان، بنی هاشم، سبلان، دماوند، رسالت، تهرانپارس، نارمک، تهران نو و… می توانند با خیال آسوده تعمیر یخچال جنرال الکتریک را به تکنسین های حرفه ای ما در نمایندگی بسپارند. برای این منظور به صورت زیر عمل خواهیم کرد:

1-   شما عزیزان در ابتدا باید با نمایندگی تماس گرفته و مشکل رخ داده در یخچال را به ما گزارش کنید. البته امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

2-   درخواست شما به تکنسین های ما ارجاع داده می شود تا براساس اطلاعاتی که ارائه کرده اید، عیب یابی اولیه انجام گرفته و بعد از تماس با شما عزیزان، به منزل شما مراجعه نماید.

3-   در پایان کار، تکنسین به شما گارانتی تعمیرات تحویل خواهد داد تا در صورت بروز همین عیب، بدون هیچ هزینه ای از شما حمایت کنیم.

به شما اطمینان می دهیم که بهترین و باکیفیت ترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت خواهید کرد. هزینه پرداختی برای شما، براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه می گردد.

 

برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک شرق تهران چه کار کنیم؟

 

اگر شما در زمان خرید لوازم برقی به این موضوع توجه داشته باشید که نمایندگی های معتبر از برند مربوطه، شما را حمایت کنند، قطعاً در زمان راه اندازی و تعمیر وسیله برقی، نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

برای مثال ان دسته از مشتریان برند جنرال الکتریک که در شرق تهران زندگی می کنند،  می توانند با تماس با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک از خدمات این مرکز برای عیب یابی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک در شرق تهران بهره‌ مند شوند.

قطعاً سلامت دستگاه به این است که شما از نیروهای متخصص کمک بگیرید همانند وقتی که بدن انسان بیمار می شود و باید به یک پزشک حاذق مراجعه کند تا بتواند بیماری رخ داده را به صورت ریشه ‌ای درمان کند.

همین موضوع در مورد وسایل برقی نیز صدق خواهد کرد. برای اینکه مشتریان عزیز بتوانند در هر لحظه از خدمات این مرکز بهره‌ مند شوند، راه های ارتباط تلفنی، آنلاین و ورود به سایت را به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته برای شما در نظر گرفته ایم تا اگر خطوط تماسی شلوغ بود، از راه‌ های دیگر بتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک شرق تهران

 

برای اینکه در مورد هزینه تعمیرات نگرانی نداشته باشید، اجازه دهید چند مورد را با یکدیگر بررسی کنیم که نشان می ‌دهد مراجعه به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تا چه اندازه می‌ تواند به نفع شما تمام شود:

–        آیا می دانید که تمامی تعمیرکاران ما موظف هستند بعد از اتمام کار یک ضمانت نامه تعمیرات با اعتبار طولانی مدت در اختیار شما قرار دهند تا اگر همین خرابی دوباره در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، تعمیرکار مربوطه موظف باشد به صورت رایگان خدمات را برای شما ارائه کند؟

–       آیا می دانید اگر گارانتی یخچال منقضی نشده باشد، تخفیف زیادی را از سوی نمایندگی برای خود و کسب خواهید کرد؟

–       آیا می دانید اگر قطعه ای در داخل یخچال سوخته و هیچ راهی برای تعمیر آن وجود نداشته باشد نمایندگی از قطعات اورجینال استفاده می کند که دارای گارانتی هستند؟

بنابراین تمامی این موارد نشان می‌ دهد که تعمیر یخچال جنرال الکتریک شرق تهران تحت نظر نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کاملاً به نفع شما خواهد بود.

 1669