1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شمال تهران

583 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شمال تهران

در صورتی که شما در منطقه شمال تهران زندگی کرده و از یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک استفاده می کنید این نوید به شما داشته می شود که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در منطقه شما نیز دارای شعبه بوده و برای تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شمال تهران تنها کافی است با نمایندگی تماس بگیرید تا خدمات تعمیرات در محل برای شما در نظر گرفته شود.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک شمال تهران

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک فرمانیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک تجریش , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک قیطریه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک نیاوران , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک آجودانیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک قلهک , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک پل رومی , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک اقدسیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک جماران , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک چیذر , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک دارآباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک اراج , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک درکه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک ازگل , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک لویزان , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مینی سیتی , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک سوهانک , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک دروس , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک داوودیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک زرگنده , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک فرشته , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک ولنجک , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک محمودیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک کامرانیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک ظفر , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک الهیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک پاسداران

 

آشنایی با ما

 

 

در راستای حمایت از مشتریان عزیز، تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شمال تهران تحت نظر تکنسین های حرفه ای، در منزل مشتری انجام می گیرد. دامنه خدمات ما شامل مناطق تجریش، الهیه، پارک وی، جمشیدیه، ولنجک، زعفرانیه، پاسداران، بلوار کاوه، قیطریه، شریعتی، فرمانیه، نیاوران، خیابان ولیعصر و…  شده و در اولین فرصت بعد از درخواست، تکنسین ما با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می کند. البته در طراحی این نوع یخچال، کدهای خطایی تعریف شده است که بعد از نمایش هر کدام، می توانید به دفترچه راهنما مراجعه نموده و از مشکل آگاه شوید.

در صورت امکان خودتان عیب را رفع نموده و در غیر این صورت می توانید بر روی کمک های تعمیرکاران ما حساب کنید. لازم به ذکر است که کلیه خدمات این مرکز با ضمانت نامه انجام گرفته و همچنین تعمیر ساید بای ساید در منزل در حضور خودتان صورت می گیرد.

ما به خوبی آگاه هستیم که جابجایی این وسیله سنگین چه اندازه سخت است به همین دلیل است که مسئولیت این کار را از دوش شما برداشته ایم. تنها وظیفه شما این است که یا با کارشناسان ما به صورت تلفنی صحبت نموده و یا از طریق سایت، مشکل رخ داده در ساید بای سایت را برطرف نمایید.

 

مراحل تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک شمال تهران

 

در صورتی که متوجه بروز خرابی در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک خود شده اید، در اولین قدم باید با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در نزدیکی محل زندگی خود تماس بگیرید. سپس کارشناسان ما در مورد علائم خرابی در ساید بای ساید از شما سوال می پرسند. بهتر است تمامی موارد را با جزئیات به متخصصین ما اطلاع دهید چون شاید عیب رخ داده کاملاً جزئی است و یا در اثر یک سهل انگاری ساده رخ داده است.

در این صورت است که کارشناسان ما بدون هیچ هزینه ای شما را به صورت تلفنی راهنمایی می ‌کنند تا مشکل برطرف شود. اما اگر متوجه شوند که راهی جز تعمیر نیست، تکنسین ها به منزل شما مراجعه خواهند کرد.

بهترین اقدامی که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک انجام داده است، بحث تعمیرات در منزل است. ما می‌ دانیم که بردن ساید بای ساید به محل نمایندگی آن هم در ترافیک های شهری شلوغ، چقدر دردسرساز است.

حداقل یک روز کاری خود را باید برای این منظور صرف کنید. به خصوص اینکه در حین جابجایی، ممکن است خرابی هایی در دستگاه بروز کند. تعمیرکاران ما ابتدا با شما تماس گرفته و در زمانی که شما تعیین می کنید، با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه می‌ کنند.

در مرحله بعد، تکنسین ها با تجهیزات کامل، عیب یابی را انجام می ‌دهند. در صورتی که نیاز به تعمیر قطعات باشد، قطعاً اقدامات لازم را انجام می‌ دهند تا هزینه ‌ها برای شما کاهش یابد. اما اگر لازم بدانند قطعه ای عوض شود، به شما اطمینان می دهیم که قطعات مورد استفاده در این نمایندگی از انواع اصل هستند.

حتی گارانتی آن ها را به شما تحویل می دهیم تا از این بابت اطمینان پیدا کنید. در مرحله نهایی تکنسین ها به شما ضمانت نامه تعمیرات را تحویل می دهند تا در صورتی که مجددا این خرابی در مدت اعتبار ضمانت نامه بروز کرد، نمایندگی متعهد باشد هزینه ای از شما دریافت نکند.

 

هزینه تعمیر ساید بای ساید جنرال الکتریک در شمال تهران چقدر می شود؟

 

به طور کلی نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک براساس نوع خرابی بروز کرده در داخل دستگاه، سلامت قطعات، دستمزد متخصص و در نهایت وضعیت اعتبار گارانتی، فاکتوری را به شما تحویل می دهد که در آن هزینه نهایی با جزئیات لحاظ شده و به شما اطمینان داده می‌ شود که این هزینه براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه خواهد شد. بنابراین اطمینان داشته باشید که شما با اعتماد به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک، خدمات بسیار با کیفیت با قیمت مناسب را دریافت خواهید کرد.

 1669