1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال مابه جنوب تهران

476 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جنوب تهران

گروهی از مشتریان مابه که در تهران زندگی می کنند، با توجه به وسعت استان تهران از این بابت نگران هستند که چگونه می توانند به خدمات نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک دسترسی پیدا کنند. لازم است بدانید که جهت تعمیر یخچال مابه جنوب تهران تنها کافی است با نمایندگی تعمیرات در این منطقه تماس بگیرید تا تعمیرکار به منزل شما اعزام گردد.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال مابه جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال مابه در جنوب تهران

 

تعمیر یخچال مابه مشیریه , تعمیر یخچال مابه یاخچی آباد , تعمیر یخچال مابه نازی آباد , تعمیر یخچال مابه شوش , تعمیر یخچال مابه اتابک , تعمیر یخچال مابه خراسان , تعمیر یخچال مابه شاپور , تعمیر یخچال مابه جوادیه , تعمیر یخچال مابه مولوی , تعمیر یخچال مابه منیریه , تعمیر یخچال مابه سیروس , تعمیر یخچال مابه خزانه , تعمیر یخچال مابه فلاح , تعمیر یخچال مابه مسعودیه , تعمیر یخچال مابه خانی آباد , تعمیر یخچال مابه یافت آباد , تعمیر یخچال مابه دروازه غار , تعمیر یخچال مابه امیریه , تعمیر یخچال مابه مسعودیه , تعمیر یخچال مابه افسریه , تعمیر یخچال مابه علی آباد , تعمیر یخچال مابه شکوفه , تعمیر یخچال مابه عبدل آباد

 

آشنایی با ما

 

 

با هدف حمایت بیشتر از مشتریان برند مابه، نمایندگی های متعدد در مناطق مختلف تهران راه اندازی و تحت نظر متخصصین حرفه ای اداره می شود. قطعا تعمیر وسیله تحت نظر این مراکز معتبر بسیار مطمئن تر از اعتماد به تعمیرکاران معمولی است. ما کلیه مناطق جنوبی تهران شامل مناطق مشیریه، یاخچی آباد، شوش، اتابک، شاپور، جوادیه، منیریه، مولوی، سیروس، خزانه، فلاح، مسعودیه، افسریه، شکوفه، علی آباد، عبدل آباد و… را مورد حمایت خود قرار می دهیم. مراحل کار به صورت زیر انجام می شود:

–       شما باید مشکل رخ داده در یخچال مابه را به کارشناسان ما گزارش دهید. دو راه در پیش روی شما قرار دارد. ساده ترین راه تماس تلفن است اما امکان ثبت درخواست به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

–       درخواست شما در اولین فرصت به تعمیرکار مربوطه ارجاع داده خواهد شد تا عیب یابی اولیه انجام شود.

–       لازم است بدانید که تعمیر یخچال در منزل انجام می شود تا نگران نحوه جابجایی آن نباشید. اما قبل از مراجعه تکنسین، حتما با شما تماس می گیریم تا خدمات در زمان مناسب از نظر شما انجام شود.

–       لازم به ذکر است که تکنسین های ما موظف هستند به شما گارانتی تعمیرات تحویل دهند در این صورت اگر همین عیب در وسیله در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، به صورت رایگان از شما حمایت شود.

این مطلب برای تمامی مشتریان برند مابه که به دنبال یک نمایندگی معتبر و مجاز در جنوب تهران برای تعمیر یخچال مابه در جنوب تهران هستند، بسیار مفید خواهد بود. ما در این مطلب می خواهیم یک نمایندگی شناخته شده با سابقه کاری طولانی مدت به نام نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک را به شما معرفی کنیم که با کمک متخصصان حرفه ای و کاربلد، سالیان طولانی در شهرهای مختلف ایران در زمینه تعمیرات انواع لوازم برقی فعالیت می‌ کند.

بنابراین مطمئن هستید که یک مرکز کاملاً حرفه ‌ای از شما حمایت کرده و تعمیرات را انجام می دهد. مهمترین خدماتی که شما از نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک دریافت خواهید کرد عبارتند از:

–        این نمایندگی‌ خود را موظف می ‌داند که تعمیرات در منزل را برای شما عزیزان ارائه کند چرا که هر بار جابجا کردن وسیله برقی به خصوص وسایل برقی بزرگ، بسیار جدی را به موتور و قطعات الکتریکی آن وارد می کند. تصور کنیم شما یک بار یخچال را جابجا می کنید تا به نمایندگی ببرید و اکنون دوباره آن را از نمایندگی به خانه می آورید. در این مسیر به خصوص در دست انداز های شهری، واقعاً یخچال شما آسیب خواهد دید. بنابراین با وجود نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک، این دردسر به طور کامل از بین می رود.

–        از دیگر خدمات این مرکز، پرداخت هزینه ‌های بسیار مناسب است. اگر گارانتی یخچال مابه هنوز اعتبار دارد باید بدانید یک برگ طلایی برای شماره حساب می ‌آید تا هزینه کمتری را به تعمیرکار پرداخت نمایید.

–        در مورد هزینه ها این نکته را نیز متذکر می‌ شویم که نمایندگی ما از اصول قانونی اتحادیه پیروی کرده و نرخ پیشنهاد شده کاملاً قانونی است. بنابراین شما می ‌توانید فاکتور را به هر مرکز نشان دهید تا متوجه صحت گفته ما شوید.

–       متاسفانه گاهی اوقات خرابی رخ داده در یخچال به دلیل سوختن برخی از قطعات بوده و اگر شما به تعمیرکاران غیرحرفه ‌ای مراجعه کنید از قطعات چینی برای جایگزینی استفاده می کنند تا هم هزینه برای شما کمتر شده و هم بتوانند دستمزد خود را بیشتر کنند.

مسلما در چنین شرایطی دستگاه به شدت آسیب خواهد دید. توصیه اکید داریم که با نمایندگی های مجاز همانند نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در ارتباط باشید چون اگر قطعه ای سوخته باشد ما اطمینان می ‌دهیم از قطعات اصل برای شما عزیزان استفاده شود.

 1669