1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال مابه در شیراز

716 بازدید
تعمیر یخچال مابه در شیراز

به خاطر داشته باشید که باید تعمیر یخچال مابه در شیراز را به دست افراد متخصص بسپارید. درست است که یخچال باید سریعا آماده شود اما این بدان معنا نیست که به سراغ هر تعمیرکاری بروید که ممکن است تخصص کافی در این زمینه نداشته باشد. کیفیت کار، تضمین کننده سلامت و کارایی دستگاه بعد از تعمیرات است.

 

شماره تماس نمایندگی تعمیر یخچال مابه در شیراز

 

09179176404

 

09171070535

 

07138446705

 

07138446703

 

مناطق تحت پوشش تعمیرات یخچال مابه در شیراز

 

نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان زند , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در دروازه کازرون , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار استقلال , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار استعجاب , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار رسول اعظم , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در مجتمع ویلایی شیراز , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار جمهوری اسلامی , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در شهرک ولیعصر , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار معالی آباد , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار چمران , نمایندگی تعمیر یخچال مابه درمیدان گاز , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار قرآن , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان تختی , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان 22 بهمن , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار امیر کبیر , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان شیشه گری , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار سیبویه , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان تندگویان , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در میدان کوزه گری , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار مدرس , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در شهرک مفتح , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان قصردشت , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در بلوار هجرت , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان آزادی , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان رودکی , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان فردوسی , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در دروازه اصفهان , نمایندگی تعمیر یخچال مابه در خیابان حافظ

 

آشنایی با ما

 

 

 

خدمات تعمیرات یخچال مابه در شیراز

 

1-   آیا نگران این موضوع هستید که چگونه یخچال را به نمایندگی ببرید؟ نیازی به این کار نیست چرا که ما تعمیرکار را با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام می کنیم تا در حضور خودتان و بدون نیاز به جابجایی، وسیله را تعمیر کند.

2-   در مورد هزینه های کار نیز اطمینان داشته باشید که بهترین خدمات را با قیمتی مناسب دریافت خواهید نمود. اگر گارانتی یخچال اعتبار دارد حتما به تعمیرکار تحویل دهید تا تخفیفات لازم لحاظ شود.

3-   تعمیرکار بعد از اتمام کار به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل خواهد داد.

4-   برای آگاهی از جزئیات هزینه ها، حتما فاکتور را به شما تحویل خواهیم داد.

5-   ممکن است شما خودتان بتوانید بدون نیاز به تعمیرکار، عیب رخ داده را رفع کنید به همین دلیل خدمات مشاوره تلفنی رایگان برای شما در نظر گرفته شده است.

6-   ممکن است برخی از قطعات خراب شده و نتوان آن ها را تعمیر نمود. در نتیجه اطمینان می دهیم تعویض قطعات در حین تعمیر یخچال مابه در شیراز ، با انواع اصل انجام می گیرد.

 

هزینه تعمیر یخچال مابه در شیراز

 

شاید شما در بین دوستان و آشنایان خود کسانی را بشناسید که به محض اینکه به تعمیر یخچال مابه در شیراز نیاز دارند به دنبال مراکزی می گردند که کمترین هزینه را از آن ها دریافت نمایند.

در واقع این دسته از افراد هزینه را اولویت اول کار خود قرار می دهند بدون اینکه به این موضوع توجه داشته باشند که کاهش بیش از اندازه هزینه‌ ها به معنای کاهش کیفیت کار بوده و در نتیجه همین مشکل و حتی مشکل های بیشتر در مدت زمان کوتاهی در داخل یخچال بروز خواهد کرد. نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شیراز چند اقدام انجام داده است تا به ازای بهترین خدماتی که دریافت می ‌کنید، قیمت مناسبی را پرداخت نمایید:

–        حتما در زمانی که به تعمیر یخچال مابه در شیراز نیاز دارید به سراغ گارانتی دستگاه رفته و تاریخ آن را بررسی کنید. اگر اعتبار داشته باشد حتماً باید به تعمیرکار تحویل دهید چون زمانی که گارانتی منقضی نشده باشد، تخفیف بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته خواهد شد.

–        تعمیرکاران ما وقتی که عیب یابی و تعمیرات را انجام دادند یک گارانتی تحت عنوان گارانتی تعمیرات را نیز با مهر نمایندگی در اختیار شما قرار می دهند و مدت زمان آن را طولانی در نظر می‌ گیرند. بر طبق این ضمانت نامه ما موظف هستیم در صورتی که همین مشکل دوباره در یخچال مابه بروز کرد و همچنان گارانتی اعتبار داشت، تعمیرکار را بدون هزینه به منزل شما بفرستیم تا عیب یابی و تعمیرات را انجام دهد.

–        در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شیراز هزینه ها طبق اصول و قوانین اتحادیه برآورد خواهد شد. بنابراین ما طبق نظر شخصی خود و کارشناسان عمل نمی کنیم بلکه کاملاً قانونمند هستیم و در نتیجه شما مطمئن خواهید بود که بهترین خدمات را با قیمت قانونی دریافت می ‌کنید.

 1669