1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال مابه شرق تهران

474 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران

با توجه به این نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در تمامی مناطق تهران من جمله شرق تهران دارای چندین شعبه است لذا این امکان برای مشتریان برند مابه فراهم است که جهت تعمیر یخچال مابه شرق تهران بتوانند از تعمیرکاران با تجربه در نمایندگی کمک گرفته و از کیفیت خدمات مطمئن باشند.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال مابه شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال مابه شرق تهران

 

تعمیر یخچال مابه پیروزی , تعمیر یخچال مابه مجیدیه , تعمیر یخچال مابه شهرک امید , تعمیر یخچال مابه باقری , تعمیر یخچال مابه تهرانپارس , تعمیر یخچال مابه نیرو هوایی , تعمیر یخچال مابه تهران نو , تعمیر یخچال مابه حکیمیه , تعمیر یخچال مابه شمس آباد , تعمیر یخچال مابه نظام آباد , تعمیر یخچال مابه حشمتیه , تعمیر یخچال مابه دبستان , تعمیر یخچال مابه سیدخندان , تعمیر یخچال مابه افسریه , تعمیر یخچال مابه نارمک , تعمیر یخچال مابه سرسبز , تعمیر یخچال مابه رسالت , تعمیر یخچال مابه هنگام , تعمیر یخچال مابه الغدیر , تعمیر یخچال مابه وحیدیه , تعمیر یخچال مابه سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

در صورتی که برای شما نیز مهم است تعمیر یخچال مابه تحت نظر تکنسین هایی انجام گیرد که از دانش علمی و عملی بالایی برخوردار بوده و با دقت بالا می توانند عیب یابی و تعمیرات را انجام دهند، کافی است با نمایندگی ما تماس بگیرید.

در هر کدام از مناطق شرقی تهران من جمله مناطق دولت، صدر، قلهک، اندرزگو، قیطریه، زعفرانیه، فرمانیه، ولنجک، اختیاریه، ظفر، ساغدوش، هروی، زرگنده، چیذر، پل رومی، داوودیه، لویزان، مینی سیتی، اقدسیه، ازگل، آجودانیه، ارتش، زعفرانیه، سوهانک، مجیدیه، سید خندان، بنی هاشم، سبلان، دماوند، رسالت، تهرانپارس، نارمک، تهران نو و… که زندگی می کنید، تنها یک تماس با نمایندگی کافی است تا تعمیرکار به منزل شما مراجعه نماید.

ما کلیه خدمات خود را در حضور شما انجام می دهیم تا دردسر انتقال یخچال به مرکز را نداشته باشید. البته علاوه بر ثبت درخواست به صورت تلفنی، این امکان برای شما نیز وجود دارد که وارد سایت شده و ثبت درخواست به صورت آنلاین انجام دهید.

البته با توجه به اینکه برخی از عیوب رخ داده در یخچال سطحی است، خدمات مشاوره تلفنی رایگان در مرکز در نظر گرفته شده است تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نموده و خودتان بتوانید مشکل را برطرف کنید.

 

مراحل عیب یابی و تعمیر یخچال مابه شرق تهران

 

متاسفانه باید بگوییم که در حال حاضر در کل شهرهای ایران تعمیرکارانی حضور دارند که تنها به صورت تجربی یاد گرفته اند که چگونه عیب یابی و تعمیر وسایل برقی را انجام دهند. به نظر شما آیا این دسته از افراد قابل اعتماد هستند و شما می توانید وسایل برقی به خصوص وسایل برقی ضروری خانه خود را به آن ها بسپارید؟ اگر به تعمیر یخچال مابه در شرق تهران نیاز دارید قطعاً رفتن به سراغ مراکز معتبر و شناخته شده که تحت نظر تکنسین های متخصص مدیریت می ‌شوند، تضمین کننده این است که شما وسیله خود را به دست افرادی معتمد سپرده و بعد از تعمیرات، مجدداً همانند قبل بهترین کارایی را ارائه خواهد داد.

با توجه به آنچه که گفته شد، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شرق تهران نیز در کنار شما خواهد بود تا بدون اینکه دلواپس چگونگی تعمیر یخچال مابه شرق تهران باشید، بتوانید با خیال آسوده شاهد فعالیت تعمیرکاران در منزل خود بوده و عملکرد آن ها را زیر نظر داشته باشید.

بله درست متوجه شدید. نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک به جای اینکه از مشتری بخواهد یخچال را به مرکز تعمیر ببرد، تعمیرکاران خود را به منزل مشتری می ‌فرستد تا برای جابجایی آن به دردسر نیفتاده و وقت و هزینه خود را هدر ندهد.

از دیگر اقداماتی که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در راستای ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود انجام داده است، بحث تحویل دادن گارانتی تعمیرات در راستای تضمین خدمات تکنسین ها و جلب اعتماد مشتریان عزیز است.

اما این به چه معناست؟ فرض کنیم که شما وسیله خود را تعمیر کرده و بعد از دو روز، مجددا همان خرابی در داخل دستگاه رخ می ‌دهد. اگر شما به مراکزی غیر از نمایندگی مراجعه کرده باشد موظف هستید دوباره هزینه ای را پرداخت کنید.

اما با وجود نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک، اصلا نیازی نیست هزینه مازاد را دوباره پرداخت نموده و از تعمیرکار بخواهید تعمیرات را انجام دهد بلکه ما تعمیرکار را موظف می کنیم به دلیل اینکه ضمانت نامه همچنان اعتبار دارد، به منزل شما بیاید و تعمیرات رایگان را برای شما عزیزان انجام دهد.

 1669