1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال مابه شمال تهران

474 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شمال تهران

یکی از بهترین اقدامات نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک توسعه دامنه خدمات خود در مناطق مختلف تهران است در نتیجه مشتریان تهرانی به راحتی می توانند به خدمات این نمایندگی دسترسی داشته باشند. با توجه به آنچه که گفته شد این امکان وجود دارد تعمیر یخچال مابه شمال تهران را به تعمیرکاران ماهر در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارید.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال مابه شمال تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های شمال تهران

 

02122228300

 

02122097717

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات یخچال مابه شمال تهران

 

تعمیر یخچال مابه فرمانیه , تعمیر یخچال مابه تجریش , تعمیر یخچال مابه قیطریه , تعمیر یخچال مابه نیاوران , تعمیر یخچال مابه آجودانیه , تعمیر یخچال مابه قلهک , تعمیر یخچال مابه پل رومی , تعمیر یخچال مابه اقدسیه , تعمیر یخچال مابه جماران , تعمیر یخچال مابه چیذر , تعمیر یخچال مابه دارآباد , تعمیر یخچال مابه اراج , تعمیر یخچال مابه درکه , تعمیر یخچال مابه ازگل , تعمیر یخچال مابه لویزان , تعمیر یخچال مابه مینی سیتی , تعمیر یخچال مابه سوهانک , تعمیر یخچال مابه دروس , تعمیر یخچال مابه داوودیه , تعمیر یخچال مابه زرگنده , تعمیر یخچال مابه فرشته , تعمیر یخچال مابه ولنجک , تعمیر یخچال مابه محمودیه , تعمیر یخچال مابه کامرانیه , تعمیر یخچال مابه ظفر , تعمیر یخچال مابه الهیه , تعمیر یخچال مابه پاسداران

 

آشنایی با ما

 

 

خوشبختانه امروزه در اغلب مناطق تهران نمایندگی های معتبر برای تعمیر انواع وسایل برقی من جمله یخچال مابه وجود دارد که شما در کوتاه ترین زمان می توانید تعمیر وسیله را تحت نظر تکنسین های حرفه ای انجام دهید. تمامی مشتریان عزیز ساکن در مناطق شمال تهران شامل مناطق تجریش، الهیه، پارک وی، جمشیدیه، ولنجک، زعفرانیه، پاسداران، بلوار کاوه، قیطریه، شریعتی، فرمانیه، نیاوران، خیابان ولیعصر و…  می توانند تعمیر وسیله تحت شرایط استاندارد را با متخصصین ما تجربه نمایند. در این راستا خدمات زیر در نظر گرفته شده است:

–       ما تعمیرکار را با تجهیزات کامل  به منزل شما اعزام می کنیم تا نیازی به مراجعه حضوری شما به مرکز نباشد.

–       تعمیرکاران ما موظف هستند به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل داده و در صورت بروز مجدد این مشکل، خدمات رایگان ارائه گردد.

–       لازم است بدانید که اگر گارانتی یخچال منقضی نشده است، می توانید به عنوان فاکتور تخفیف به تعمیرکار تحویل دهید.

–       در این مرکز ما براساس قیمت مصوبه اتحادیه عمل نموده و در نهایت به شما فاکتور تحویل داده خواهد شد.

–       با هدف رضایت شما عزیزان، تعمیرکاران ما تلاش می کنند قطعات معیوب وسیله را تعمیر نمایند تا هزینه نهایی برای شما کمتر محاسبه گردد.

 

نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال مابه شمال تهران

 

از آنجایی که شهر تهران بسیار شلوغ است و در نتیجه تقریباً تمام مردمی که در این استان زندگی می کنند دغدغه دسترسی به تعمیرکاران حرفه ای برای عیب یابی و تعمیر وسایل برقی خود را دارند، این نوید را به شما عزیزان می دهیم که خوشبختانه نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شعبی را در قسمت شمالی تهران نیز راه‌ اندازی کرده است و در نتیجه شما برای تعمیر یخچال مابه در شمال تهران می توانید با یک تماس، به بهترین خدمات این مرکز دسترسی داشته باشید.

از آنجایی که در طول روز تماس های ورودی به این نمایندگی بسیار زیاد بوده و همین مسئله باعث می ‌شود که شما پشت خط منتظر بمانید، امکان برقراری ارتباط به صورت آنلاین و یا ورود به سایت را نیز فراهم کرده ایم تا مشتریان به راحتی بتوانند به کارشناسان ما دسترسی داشته باشند.

البته لازم است این نکته را بیان کنیم که گاهی اوقات بعد از اینکه ما اعلام خرابی را بررسی می ‌کنیم متوجه می ‌شویم که یک سهل انگاری بسیار ساده از جانب مشتری باعث شده است یخچال دچار آسیب شده و اگر همین مشکل را برطرف کند مسئله به طور کامل رفع خواهد شد.

در چنین شرایطی کارشناسانی که در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک حضور دارند، به صورت تلفنی سعی می کنند به شما بگویند که با انجام چند راهکار یخچال را به حالت اول بازگردانید. اما گاهی اوقات خرابی به حدی پیشروی کرده و جدی است که حتماً باید عیب یابی توسط تکنسین ها انجام شود.

در چنین شرایطی تکلیف چیست؟ به محض اینکه مشتری متوجه این موضوع می شود سریعا در مورد نحوه جابجایی سوال پرسیده و حتی از ما می ‌خواهد نیروهایی را به منزل اعزام کنیم تا یخچال را جابجا کنند.

اما لازم است بدانید از آنجایی که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تعمیرات در منزل را در نظر گرفته است پس نباید کاری انجام دهید. بلکه باید منتظر خدمات ما در خانه خود باشید. تکنسین های ما با شما تماس می گیرند تا در زمانی که شما تعیین کرده اید، به منزل شما مراجعه نمایند.

اصلاً نگران کیفیت کار نباشید چون ما تمامی وسایلی که تعمیرکار به آن نیاز دارد را در اختیار او گذاشته ایم تا وقتی به خانه شما می آید با سرعت و دقت بالا، تعمیرات را انجام دهد و همه چیز به نفع شما تمام شود.

اگر می خواهید در مورد هزینه ها نیز بدانید لازم است این نکته را بیان کنیم که خوشبختانه نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک، برای گارانتی دستگاه نیز ارزش قائل شده و اگر اعتبار داشته باشد، به وسیله آن تخفیف زیادی را برای شما در نظر خواهد گرفت.

از طرف دیگر در صورت سوختن برخی از قطعات و عدم امکان تعمیر، از قطعات اصلی برای شما استفاده خواهد شد تا هم طول عمر مفید دستگاه افزایش یافته و همه دستگاه مجدداً دچار خرابی نشود. بنابراین با توجه به آنچه که گفته شد، تمامی هزینه ‌هایی که شما در قبال تعمیر یخچال مابه شمال تهران صرف می کنید به نفع خود شما خواهد بود.

 1669