1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال مابه مرکز تهران

580 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مرکز تهران

بیشتر مشتریان یخچال مابه در تهران در قسمت مرکزی تهران زندگی می کنند و در نتیجه نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در راستای افزایش دامنه خدمات خود برای مشتریان، چند شعبه در منطقه مرکزی تاسیس نموده و اکنون تعمیر یخچال مابه مرکز تهران تحت کنترل متخصصین با تجربه انجام خواهد گرفت.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال مابه مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر یخچال مابه مرکز تهران

 

تعمیر یخچال مابه یوسف آباد , تعمیر یخچال مابه مطهری , تعمیر یخچال مابه فاطمی , تعمیر یخچال مابه عباس آباد , تعمیر یخچال مابه جلفا , تعمیر یخچال مابه خواجه اعبدا… , تعمیر یخچال مابه بهجت اباد , تعمیر یخچال مابه امام خمینی , تعمیر یخچال مابه سهروردی , تعمیر یخچال مابه آپادانا , تعمیر یخچال مابه نیلوفر , تعمیر یخچال مابه لاله زار , تعمیر یخچال مابه جمهوری , تعمیر یخچال مابه بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

آیا می دانید اگر از یخچال مابه استفاده می کنید و اکنون دچار عیب شده است، شما می توانید با نمایندگی ما تماس گرفته و وسیله خود را به تعمیرکاران متخصص بسپارید؟ در این مرکز تنها گروهی از افراد مشغول به کار هستند که دارای مدرک علمی معتبر در زمینه تعمیر انواع وسایل برقی خانگی بوده و همچنین دوره های آموزشی نمایندگی را با موفقیت سپری کرده اند. در واقع شما در شرایط کاملا استاندارد و علمی، از خدمات زیر برخوردار می شود:

–       آیا برای شما بردن یخچال به محل تعمیر سخت است؟ اصلا به این موضوع فکر نکنید چرا که شما فقط باید مشکل را به کارشناسان ما گزارش نمایید. از این پس مسئولیت تمامی امور با ما بوده و تعمیرکار به منزل شما مراجعه خواهد کرد.

–       با هدف تضمین خدمات مهندسین خود، گارانتی تعمیرات تحویل می دهیم تا در صورت بروز مجدد عیب، خدمات رایگان ارائه می شود.

–       در این مرکز هزینه ها براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه می شود.

–       به خاطر داشته باشید که اگر گارانتی وسیله دارای تاریخ اعتبار است، حتما به تعمیرکار تحویل دهید تا در محاسبه هزینه تعمیرات به عنوان یک فاکتور تخفیف لحاظ گردد.

 

برای عیب یابی و تعمیر یخچال مابه مرکز تهران چه کار کنیم؟

 

اجازه دهید در مورد تعمیرات تخصصی وسایل برقی و اهمیت این کار کمی بیشتر صحبت کنیم. به جرات می ‌توان گفت همان اندازه که انتخاب یک برند با کیفیت برای داشتن وسایل برقی کارآمد اهمیت زیادی دارد، در زمان خرابی، تعمیر وسایل تحت نظر متخصصین حرفه ای نیز از جایگاه بسیار بالایی برخوردار بوده و اگر شما نتوانید متخصصین کاربلد را پیدا کنید، ممکن است منجر به آسیب ‌های شدیدی به قطعات داخلی وسیله گردد.

با توجه به آنچه که گفته شد شما می توانید برای تعمیر یخچال مابه در مرکز تهران بر روی کمک تکنسین های زبده و متعهد ما در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک حساب کنید. مهم ترین اقدامی که نمایندگی با هدف ارائه خدمات سریع و با کیفیت انجام داده است، تعمیرات در محل و در حضور خود شما است که این امکان را فراهم می کند بدون اینکه به دردسر بیفتید، در کوتاه ترین زمان بتوانید وسیله را همانند روز اول سالم و بدون نقص تحویل بگیرید.

 

هزینه تعمیر یخچال مابه مرکز تهران

 

اگر شما نیز از جمله مشتریان ساکن در مرکز تهران هستید و اکنون به دلیل اینکه فکر می کنید هزینه تعمیر یخچال مابه مرکز تهران گران تمام می ‌شود نمی خواهید به سراغ نمایندگی ها بروید، باید بگوییم که از این پس هر اتفاقی در وسیله شما بیفتد مسئولیت آن با خود شما خواهد بود چون در صورت مراجعه به نمایندگی ها این اطمینان به شما داده می‌ شود که علاوه بر ارائه ضمانت نامه تعمیرات توسط تعمیرکار و با مهر نمایندگی، هزینه ها نیز براساس نرخ اتحادیه محاسبه شده و از طرف دیگر اگر گارانتی دستگاه اعتبار داشته باشد، شما می توانید تخفیف ویژه نمایندگی را از آن خود کنید.

 1669