1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جنوب تهران

498 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جنوب تهران

در زمان خرید وسیله برقی از هر برند، به وجود نمایندگی های تعمیرات در شهر و منطقه خود دقت کنید چرا که ممکن است به هر دلیلی وسیله شما خراب شده و نیاز به تعمیرات داشته باشد. برای مثال در صورتی که در جنوب تهران زندگی می کنید برای تعمیرات وسایل برقی خود می توانید از نمایندگی جنرال الکتریک جنوب تهران کمک بگیرید.

 

شماره های نمایندگی جنرال الکتریک جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی جنرال الکتریک جنوب تهران

 

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مشیریه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک یاخچی آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک نازی آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شوش , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اتابک , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک خراسان , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شاپور , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جوادیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مولوی , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک منیریه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک سیروس , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک خزانه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک فلاح , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مسعودیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک خانی آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک یافت آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک دروازه غار , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک امیریه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مسعودیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک افسریه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک علی آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شکوفه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک عبدل آباد

 

آشنایی با ما

 

 

زمانی که هر کدام از وسایل برقی خانگی خراب می شوند، این دغدغه برای صاحبان آن پیش می آید که برای تعمیرات، از چه کسی کمک بگیرند. به هر حال اگر تعمیرکار از تخصص کافی برخوردار نباشد، نه تنها نمی تواند عیب یابی را به درستی انجام دهد بلکه ممکن است منجر به خرابی های بیشتر نیز گردد.

به همین دلیل توصیه می کنیم برای این منظور به سراغ نمایندگی های معتبر بروید. اگر از برند جنرال الکتریک استفاده می کنید، این نوید را به شما می دهیم که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در جنوب تهران با کمک تعمیرکاران و کارشناسان حرفه ای، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. با اعتماد خود به تکنسین های ما، از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

1-   تعمیرکاران ما با تسلط به دانش علمی و عملی بالا و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، با سرعت و دقت بالا عیب یابی و تعمیرات را انجام می دهند.

2-   لازم است بدانید که تعمیر انواع لوازم خانگی در محل انجام می گیرد تا نیازی به مراجعه حضوری شما به مرکز نباشد.

3-   ما خدمات تکنسین های خود را از طریق ضمانت نامه تضمین می کنیم. در نتیجه اگر مجددا این مشکل در وسیله شما رخ داد، در مورد هزینه ها نگران نباشید.

 

تعمیر در منزل با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جنوب تهران

 

تفاوتی نمی ‌کند که کدام یک از لوازم برقی شما خراب شده باشد. به هر حال نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در جنوب تهران خود را موظف می ‌داند که برای تعمیرات، تکنسین های کاربلد و متخصص خود را به منزل شما اعزام کند.

این بدان معنا است که ما مسئولیت کار را تماما بر عهده خواهیم گرفت. بعد از اینکه با نمایندگی تماس گرفتید و به کارشناسان ما توضیح دادید که کدام یک از وسایل برقی دچار چه نوع خرابی شده است، ابتدا بررسی ‌های اولیه انجام می گیرد تا مطمئن شویم که حتماً لازم است عیب یابی به صورت حضوری انجام شود.

در چنین شرایطی ما تعمیرکاران حرفه ای خود را با تجهیزات کامل به منزل شما اعزام می ‌کنیم تا در حضور خود شما و بدون اینکه نیاز باشد مسافت طولانی را برای رفتن به نمایندگی سپری کنید، تعمیرات را انجام دهند و بعد از اتمام کار یک گارانتی تعمیرات دارای اعتبار طولانی مدت با مهر نمایندگی در اختیار شما قرار خواهند داد.

این گارانتی تضمین می‌ کند که اگر مجدداً همین خرابی در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، نمایندگی حق دریافت هزینه اضافی از شما را نداشته و همان تعمیرکار باید مجدداً به منزل شما اعزام شده و تعمیرات را انجام دهد.

 

 مراحل کار توسط نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جنوب تهران

 

–        تماس با نمایندگی برای اعلام خرابی

–       بررسی گزارش اعلام شده توسط مشتریان به منظور تشخیص اولیه

–       کمک به شما در صورت بروز عیب سطحی و در نتیجه امکان برطرف شدن عیب توسط خود شما

–       اعزام تعمیرکار به منزل مشتری در صورت نیاز به عیب یابی و تعمیرات

–        بررسی وضعیت  قطعات و تعمیر و یا تعویض آن ها

–       ارائه ضمانت نامه و فاکتور هزینه‌ ها با مهره نمایندگی به مشتریان عزیز

هزینه تعمیرات توسط نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جنوب تهران

 

برای اینکه بتوانید برآوردی در مورد هزینه کار داشته باشید باید اجازه دهید حتما تعمیرکار به منزل شما آمده و وضعیت دستگاه را بررسی کند. تعمیرکار باید بفهمد که چه خرابی در داخل وسیله برقی رخ داده و چه اندازه باید بر روی آن کار کند تا مشکل برطرف شود.

همین مسئله بخش عمده ای از هزینه ‌ها را به خود اختصاص خواهد داد. اما این نوید را به شما می دهیم که اگر دستگاه شما دارای گارانتی معتبر است، با ارائه آن به نمایندگی می توانید از تخفیفات ویژه مشتریان بهره مند شوید.

 1669