1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران

469 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران

با توجه به وسعت استان تهران، لازم است خدمات در هر منطقه به صورت مجزا برای مشتریان ارائه شود تا مردم از این نظر دچار مشکل نباشند. نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران با این هدف راه اندازی شده است و مردم در این منطقه با یک تماس با نمایندگی می توانند از خدمات مهندسین متخصصین استفاده کنند.

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

شماره های نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های شرق تهران

 

02122487267

 

02177043466

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران

 

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک پیروزی , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مجیدیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شهرک امید , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک باقری , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تهرانپارس , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک نیرو هوایی , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تهران نو , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک حکیمیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شمس آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک نظام آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک حشمتیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک دبستان , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک سیدخندان , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک افسریه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک نارمک , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک سرسبز , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک رسالت , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک هنگام , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک الغدیر , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک وحیدیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک سبلان

 

آشنایی با ما

 

 

مشتریان عزیز که در کدام از مناطق شرقی تهران شامل  دولت، صدر، قلهک، اندرزگو، قیطریه، زعفرانیه، فرمانیه، ولنجک، اختیاریه، ظفر، ساغدوش، هروی، زرگنده، چیذر، پل رومی، داوودیه، لویزان، مینی سیتی، اقدسیه، ازگل، آجودانیه، ارتش، زعفرانیه، سوهانک، مجیدیه، سید خندان، بنی هاشم، سبلان، دماوند، رسالت، تهرانپارس، نارمک، تهران نو و… زندگی می کنند، لازم است بدانند که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شرق تهران نیز با تیمی از تکنسین ها و کارشناسان حرفه ای، از شما برای تعمیر هر کدام از وسایل برقی این برند حمایت می کند. اگر برای شما نیز مهم است که عیب یابی و تعمیرات، با سرعت و دقت بالا تحت نظر تعمیرکار مسلط به وسیله برقی انجام گیرد، به صورت زیر عمل کنید:

1-   ابتدا لازم است با مرکز تماس گرفته و یا اینکه فرم درخواست را در سایت تکمیل نمایید.

2-   درخواست شما توسط کارشناسان ما به تعمیرکار مربوطه ارجاع داده می وشد.

3-   تعمیرکار با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد. البته قبل از هر چیز با شما تماس می گیریم تا در زمان مناسب از نظر شما، اقدامات لازم انجام شود.

4-   در نهایت لازم است بدانید که  تعمیر هر کدام از وسایل برقی این برند، با ضمانت نامه انجام می گیرد.

 

عملکرد نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران

 

به هر حال همه ما ممکن است این تجربه را داشته باشیم که روزی با مشکل خرابی در برخی از وسایل برقی مواجه شویم. این موضوع زمانی بیشتر نگران کننده است که لوازم برقی ضروری و بزرگ دچار عیب گردند.

در چنین شرایطی استرس ما دو چندان خواهد شد چون از یک سو این وسایل ضروری هستند و نبود آن ها باعث اختلالاتی در امور خانه می ‌شود از طرف دیگر جابجا کردن وسایل بزرگ واقعا سخت و دشوار است.

با وجود نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شرق تهران نباید اصلا نگرانی به خود راه دهید چون تنها کاری که باید انجام دهید این است که از طریق تلفن یا به صورت آنلاین، با مشاورین و کارشناسان ما در نمایندگی صحبت کرده و به آن ها اطلاع دهید که دقیقا چه مشکلی در داخل وسیله رخ داده و علائم این مشکل را گزارش کنید.

از این پس باید تمام امور را به ما بسپارید. ما با کارشناسان حرفه ای و تعمیرکاران زبده در خدمت شما هستیم تا هر چه زودتر وسیله برقی را تعمیر کرده و همانند روز اول به شما تحویل دهیم.

برای رسیدن به این مهم، اولین قدمی که برداشته ایم، تعمیرات در منزل است. اگر قرار باشد حتما این دستگاه را از نزدیک مشاهده کنیم تا متوجه شویم دقیقاً چه خرابی در آن رخ داده است، نباید شما خود را به نمایندگی برسانید بلکه ما تعمیرکاران را با کلیه تجهیزات و لوازمی که برای عیب یابی نیاز دارند به منزل شما اعزام خواهیم کرد.

این قبیل خدمات در راستای جلب اعتماد و رضایت مشتریان انجام گرفته است تا بدون اینکه هزینه و زمان خود را از دست بدهند بتوانند با کمک بهترین نمایندگی، تعمیرات وسایل برقی خود را به اتمام برساند.

 

هزینه تعمیرات در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شرق تهران

 

جالب است بدانید اغلب تعمیرکاران که به صورت خصوصی کار می کنند، مبلغ واحدی برای خود نداشته و براساس میزان نیاز به کار در وسیله و نرخی که خود تعیین می ‌کنند، در نهایت فاکتوری را در اختیار مشتری قرار می‌ دهند.

اما در نمایندگی ها به هیچ عنوان این بی قانونی وجود نداشته و نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در شرق تهران براساس نرخ مصوب اتحادیه عمل می کند. حتی می توانید فاکتوری را که از طریق این نمایندگی دریافت می کنید به هر مرکز دیگری نشان دهید تا از جهت این مطلب مطمئن شوید.

اما برای اینکه بتوانیم هزینه‌ ها را به حداقل مقدار ممکن کاهش دهیم، راهکارهایی را در نظر گرفته‌ ایم. برای مثال اگر گارانتی یه وسیله معیوب هنوز ارتباط داشته باشد، به تعمیرکار تحویل دهید. براساس قوانین نمایندگی، تکنسین موظف است بخش عمده ای از هزینه ها را برای شما در نظر نگیرد.

 1669