1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

چگونه لکه های زنگار ماشین ظرفشویی را تمیز و برطرف نماییم؟

433 بازدید
چگونه لکه های زنگار ماشین ظرفشویی را تمیز و برطرف نماییم؟

تمیز کردن سطح

برای برطرف نمودن لکه های زنگار، از محلول اسید اگزالیک و آب استفاده کنید (به دستورالعمل تولید کننده در خصوص اطلاعات مربوط به قدرت و میزان ترکیب این مواد رجوع کنید). اسید اگزالیک را می توان از بسیاری از فروشگاه های سخت افزار خریداری نمود. این اسید معمولاً به عنوان تمیز کننده دکل چوبی استفاده می شود.

هشدار: پیش از هر گونه تست یا تعمیر، اصول ایمنی را مطالعه نمایید.

پیش از تمیز کردن ماشین ظرفشویی، وسیله برقی را از برق کشیده یا برق را از جعبه فیوز یا پنل قطع جریان قطع کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود. از دستورالعمل های ایمنی برای کل محصولات تمیز کننده و اجزای تعمیر استفاده کنید.

اگر دیواره ها، سینک یا قفسه ها لکه زنگار دارند، علت آن احتمالاً خراش یا خرده شدن بخش داخلی یا روی قفسه های ظرف یا لیوان می باشد. ابتدا لکه های زنگار را تمیز کنید و سپس بخش آسیب دیده را برای جلوگیری از زنگار بیشتر تعمیر کنید.

زمانی که با اسید اگزالیک کار می کنید، دستکش لاتکس بدست کنید تا از پوست خود محافظت کرده و از تمام اصول ایمنی ارائه شده تولید کننده پیروی کنید.

سطح تعمیر

برای تعمیر سطح داخلی، باید ابتدا به دنبال منبع زنگار باشید. اگر آسیب به دیواره ها، سقف یا سینک وارد شده باشد، باید از ماده لکه گیری لعابی استفاده کنید. اگر آسیب به قفسه شیشه یا ظروف وارد شده است، از ماده لکه گیری پلاستیکی/ونیل استفاده کنید.

سطح را با برطرف کردن زنگار آماده کنید. ممکن است نیاز باشد که محل آسیب دیده را گسترده تر در نظر بگیرید تا از ترکیب خوب مواد لکه گیری اطمینان حاصل شود. از ساینده خوب مانند پارچه سمباده برای تمیز کردن و نرم ساختن سطح استفاده کنید.

از این مواد بر اساس دستورالعمل های تولید کننده استفاده کنید. معمولاً این ماده به همراه یک اسفنج کتان یا یک اپلیکاتور ارائه شده استفاده می شود. به این ماده اجازه دهید که پیش از اینکه لایه دوم استفاده شود و پیش از استفاده از ماشین ظرفشویی به طور کامل کار خود را انجام دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669