1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

چگونه مونتاژ بی متال ماشین ظرفشویی را تعویض کنیم؟

320 بازدید
چگونه مونتاژ بی متال ماشین ظرفشویی را تعویض کنیم؟

ظرف شوینده در ماشین ظرفشویی زمانی که توسط تایمر پیام دریافت کند، به صورت خودکار باز می شود. اگر ظرف ماده شوینده باز نشود، احتمالاً علت آن یکی از موارد زیر است:

1- اگر ظرف ماده شوینده به واسطه جرم ماده شوینده مسدود شده باشد، با تمیز کردن مشکل برطرف می شود. معمولاً، عمل شستشوی ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن کافی است، اما ماده شوینده ممکن است وارد عمل شده باشد و نیازمند دسترسی داخلی برای نظافت باشد.

2- بسیاری از ماشین های ظرفشویی از سوئیچ بی متال برای باز کردن الکتریکی ظرف شوینده استفاده می کنند. زمانی که جریان به سوئیچ اعمال می شود، فلز در دستگاه حرکت کرده و به ظرف ماده شوینده اجازه می دهد که باز شود.

3- در نهایت، اگر این سوئیچ پیام باز شدن را دریافت نمی کند، این می تواند نشان از وجود مشکل در کنترل تایمر یا سیمکشی باشد

هشدار: پیش از هر گونه تست یا تعمیر، اصول ایمنی را مطالعه نمایید.

پیش از تمیز کردن ماشین ظرفشویی، وسیله برقی را از برق کشیده یا برق را از جعبه فیوز یا پنل قطع جریان قطع کنید تا از برق گرفتگی جلوگیری شود. برای سرویس کردن ظرف ماده شوینده و سوئیچ بی متال، لازم است که به بخش داخلی در دسترسی یافته شود. بسته به مدل این دسترسی متفاوت خواهد بود. در برخی از مدل ها، پنل داخلی برداشته می شود، در برخی دیگر، پنل خروجی. این احتمال وجود دارد که پنل دکوری جلویی با برداشتن گیره نگهدارنده در بالا، کناره ها یا پایین برداشته شود.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669