1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

چگونه کوئل های کندانسور فریزر را بررسی کنیم؟

479 بازدید
چگونه کوئل های کندانسور فریزر را بررسی کنیم؟

چگونه کوئل های کندانسور فریزر را بررسی کنیم؟

کوئل های کندانسور، حرارت منتشر می کنند. اگر گردوخاک و پسماندی دور کوئل ها جمع شده است، فریزر ممکن است به درستی کار نکند و ممکن است در اثر داغ شدن بیش از حد کمپرسور، فریزر یا دائم کار کند یا به طور کامل متوقف شود.

هشدار: پیش از تلاش برای تست یا تعمیر، اصول ایمنی را مطالعه و رعایت نمایید.

پیش از تمیز کردن کوئل های کندانسور، فریزر را از برق بکشید تا دچار برق گرفتگی نشوید.

کوئل های نصب شده در پشت

کوئل های کندانسور فریزر –  باید کوئل های نصب شده در پشت را یکبار در سال تمیز کنید. پیش از تمیز کردن، فریزر را از برق بکشید. فریزرها سنگین هستند، زمانی که برای تکان دادن فریزر کمک ندارید، هرگز فریزر را به سمت جلو یا عقب خم نکنید.

کوئل ها را با برس و یا جاروبرقی تمیز کنید. اگر کوئل ها غبار گرفته اند از آب گرم و صابون برای تمیز کردن آنها استفاده کنید. مراقب باشید که روی اجزای فریزر آب ریخته نشود.

کوئل های سطح زمین

باید کوئل های سطح زمین را دست کم دوبار در سال تمیز کنید. پیش از تمیز کردن فریزر را از برق جدا کنید. این کوئل ها را با برس یا جاروبرقی تمیز کنید.

شبکه را از جلوی فریزر بردارید و از یک جاروبرقی برای تمیز کردن هر گونه گرد و خاک یا پسماند استفاده کنید. این شبکه باز شده و موقع بسته شدن چفت شود. شبکه را محکم به سمت داخل و بالا فشار دهید تا برداشته شود. اگر با زحمت از جای خود بیرون نیامد، بدنبال پیچ یا بست هایی باشید که آن را در جای خود محکم کرده اند.

چگونه کوئل های کندانسور فریزر را بررسی کنیم؟ ؟؟

برای سوالات بیشتر با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس حاصل بفرمائید

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669