1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GSE25HGHWW

638 بازدید
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GSE25HGHWW

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GSE25HGHWW یک یخچال از نوع ساید بای ساید از برند معروف و جهانی جنرال الکتریک بوده که رنگی سفید و طراحی بسیار شیک و زیبا دارد. ظرفیت داخلی این یخچال ساید 717 لیتر است به طوری که 272 لیتر آن مربوط به فریزر و بقیه آن مربوط به یخچال است.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GE GSE25HGHWW

این یخچال ساید دارای رتبه انرژی A بوده و میزان مصرف سالیانه آن 634 کیلو وات است، این مقدار مصرف انرژی برای یک یخچال ساید با ظرفیت بالا، مقداری بسیار مناسب و ایده آل است. دمای داخلی یخچال توسط 4 عدد سنسور به صورت هوشمند تنظیم شده و سیستم چرخش هوای چندگانه باعث می شود که مواد غذایی تا حد ممکن تازه و سالم بمانند.

این یخچال مانند یخچال های پیشرفته دیگر دارای قابلیت یخ زدایی خودکار بوده و شما حتی بعد از سال ها استفاده نیز شاهد برفک و یخ در فضای داخلی یخچال نخواهید بود. یخساز و آب سرد کن دو ویژگی دیگر این یخچال ساید است که انجام کارها را برای شما آسان تر می کند. یخ های یخساز به صورت مکعبی با اندازه های یکسان و مناسب بوده و می توانید در شربت های مهمانی های خود استفاده کنید.

یخچال این دستگاه برقی دارای 4 قفسه بوده که 3 عدد آن قابلیت تغییر ارتفاع دارد. همچنین فریزر آن نیز دارای 3 قفسه است که دو قفسه آن را می توانید تغییر ارتفاع دهید. درب هر دو بخش فریزر و یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GSE25HGHWW نیز قفسه هایی برای جایگزاری هرچه بیشتر و بهتر مواد غذایی طراحی شده است.

تعمیر یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669