1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GSS25GGHWW

433 بازدید
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GSS25GGHWW

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GSS25GGHWW یک یخچال با توان و راندمان کاری بسیار بالا و مصرف انرژی بسیار پایین است. در صورتی که این یخچال به صورت شبانه روزی و در هر حداکثر ظرفیت خود پر باشد، در هر سال تنها مقدار 708 کیلو وات ساعت انرژی مصرف می کند که مقدار بسیار ایده آل و مناسبی است.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GSS25GGHWW

این یخچال ساید بای ساید دارای 717 لیتر ظرفیت بوده که مقدار 445 لیتر آن مربوط به یخچال و 272 لیتر آن مربوط به فریزر می باشد. نمایشگر دیجیتال به کار رفته در این یخچال کاملا واقعی بوده و در هر زمان مقدار دقیق دما را نشان می دهد.

از دیگر ویژگی های کاربردی این یخچال می توان به داشتن یخساز و آب سرد کن اشاره کرد که برای زندگی های مدرن و امروزی یک قابلیت بسیار پرکاربرد به شمار می رود. نکته قابل توجه آن که یخ ها و آب سرد شده یخچال از فیلتر تصفیه آب گذشته و کاملا بهداشتی و تصفیه شده است.

مدیریت دمای داخل یخچال توسط  سنسور و به صورت کاملا هوشمند انجام شده و سیستم هوای چندگانه باعث می شود شرایط نگه داری مواد غذایی در حالت ایده آل بماند. فیلترهای بوگیر داخلی یخچال نیز باعث می شود که غذاهای روباز داخل یخچال باعث بو گرفتن محیط و غذاها نشود.

یخچال یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GE GSS25GGHWW دارای  قفسه بوده و فریزر آن  قفسه دارد. از دیگر ویژگی های این یخچال می توان به داشتن حالت تعطیلات، داشتن ترانس، قفل کودک، هشدار باز ماندن درب، یخساز و غیره اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669