1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE PSS28KSHSS

1034 بازدید
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE PSS28KSHSS

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE PSS28KSHSS یکی دیگر از یخچال های برند جنرال است که دارای بدنه ای با جنس استیل ضد زنگ بوده که تا سال ها زیبایی و دوام آن را ضمانت می کند. این یخچال دارای 28.4 فوت ظرفیت بوده و در هر سال تنها 643 کیلو وات انرژی مصرف می کند.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GE PSS28KSHSS

این یخچال سای بای ساید دارای قفسه ها و کشوهای متعدد و بسیار جادار بوده و ظرفیت بسیار قابل توجه و زیادی دارد. بخش یخچال آن دارای 3 کشو و 4 طبقه بوده و فریزر آن نیز 5 قفسه می باشد. این قفسه ها از نوع شیشه ای بوده و با داشتن قابلت تغییر ارتفاع به شما کمک می کنند که هر ظرف و یا ماده خوراکی را داخل آن ها جای دهید.

فیلتر تصفیه آب داخلی به کار رفته در یخچال دارای نشانگر بوده تا علاوه بر تهیه آبی سالم و گوارا شما را از میزان سختی آب مطلع کند. سیستم هشدار باز بودن درب نیز از باز ماندن درب یخچال، هدر رفتن انرژی و خرابی دستگاه جلوگیری می کند.

سیستم ضد یخ این یخچال از ایجاد یخ و برفک در تمامی بخش های آن جلوگیری کرده و باعث عملکرد بهینه دستگاه می شود. همچنین برای نوشیدن یک لیوان آب خنک می توانید از یخ های مکعبی یخساز و یا آب سرد کن آن استفاده کنید.

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE PSS28KSHSS دارای رده انرژی A بوده و در هر سال مقدار 643 کیلو وات انرژی مصرف می کند. سیستم خنک کننده چندگانه، خنک کننده توربو و سنسورهای داخلی نیز به عملکرد هرچه بهینه دستگاه کمک می کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669