1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GFE28GGKWW

384 بازدید
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GFE28GGKWW

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GFE28GGKWW یکی از بهترین یخچال هایی است که می توانید برای منزل خود خریداری کنید. این یخچال به رنگ سفید بوده و دارای ظرفیت 787 لیتر می باشد. این یخچال ساید از نوع سه در بوده و با طراحی بسیار جدید و متفاوت می توانید از فضای آن حداکثر استفاده را کرده و مواد خود را داخل آن جای دهید.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GFE28GGKWW

این یخچال ساید دارای 5 قفسه در یخچال از جنس شیشه ای بوده که به راحتی می توانید مواد خوراکی داخل آن را ببینید. از طرف دیگر 4 قفسه از این تعداد  قابلیت تغییر ارتفاع داشته و اگر ظرف شما بزرگ باشد می توانید به راحتی آن را در یخچال جای دهید.

علاوه بر قفسه ها یخچال دارای 3 کشو و 6 قفسه در درب بوده که ارتفاع آن ها را نیز می توانید تغییر بدهید. این یخچال ساید دارای ویژگی یخ زدایی خودکار است که باعث می شود یخچال تحت هیچ شرایطی دچار برفک نشود.

میزان مصرف انرژی این وسیله برقی در هر سال به طور میانگین تنها 725 کیلو وات ساعت می باشد که با توجه به کارایی یخچال بسیار کم است. یخساز با یخ مکعبی و خرد شده و آب سرد کن داخلی یخچال همچنین باعث می شود که در هر زمان شما به آب خنک دسترسی داشته باشید.

این یخچال دارای سیستم فیلتر آب کاملا حرفه ای است که حتی سخت ترین آب ها را نیز شیرین می کند. از دیگر ویژگی های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GFE28GGKWW می توان به هشدار صوتی باز بودن درب، تنظیمات خنک کننده توربو، سیستم گردش هوای چندگانه و غیره اشاره کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669