1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال فریزر مابه مدل INM25FSKCSS

868 بازدید
یخچال فریزر مابه مدل INM25FSKCSS

یخچال فریزر مابه مدل INM25FSKCSS یکی دیگر از انواع یخچال های برند مابه است که دارای LED نمایشگر در هر دو قسمت فریزر و یخچال می باشد. صدای باز هشدار باز ماندن درب یخچال به شما کمک می کند که از باز ماندن درب مطلع شده و از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.

ویژگی های یخچال فریزر مابه INM25FSKCSS

یکی از ویژگی های این یخچال داشتن فیلترهای تصفیه آب بوده که باعث می شود سختی آب تا حد بسیار زیادی گرفته شده و آب خروجی از یخچال کاملا گوارا باشد. تنظیمات دما در یخچال و فریزر نیز به صورت دیجیتال بوده و شما می توانید دمای مورد نظر و مناسب خود را تنظیم کنید.

ظرفیت این یخچال 32 فوت بوده و دارای گنجایش کافی برای مواد خوراکی مختلف می باشد. رده انرژی این یخچال فریزر A++ بوده و در هر ماه مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. یکی از ویژگی های این یخچال فریزر داشتن تنوع رنگ و طرح بوده و شما می توانید با توجه به دکوراسیون منزل خود یکی از رنگ های استیل، مشکی و یا سفید را خریداری کنید.

از دیگر ویژگی های این یخچال فریزر داشتن حالت سرد کننده سریع و انجماد سریع در فریزر بوده و می توانید در زمان بسیار کوتاهی مواد خوراکی خود را فریز کنید. موتور این دستگاه برقی پیشرفته از نوع اینورتر دیجیتال است که هم طول عمر دستگاه را بالا برده و هم میزان مصرف انرژی را به کم ترین مقدار ممکن می رساند.

بوگیر داخلی از دیگر ویژگی های یخچال فریزر مابه مدل INM25FSKCSS که از پخش شدن بو در یخچال و بو گرفتن مواد خوراکی جلوگیری می کند. سیستم پخش هوای چندگانه از دیگر ویژگی های این یخچال است که باعث تازه ماندن مواد غذایی می شود.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669