1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال فریزر مابه مدل RMS1951ZINB1

896 بازدید
یخچال فریزر مابه مدل RMS1951ZINB1

یخچال فریزر مابه مدل RMS1951ZINB1  یک یخچال فریزر دو درب است که دارای طراحی بسیار زیبا و شیک است. این یخچال فریزر دارای رده انرژی A بوده و استفاده 24 ساعته از آن نیز هزینه برق زیادی برای شما به دنبال نخواهد آورد.

ویژگی های یخچال فریزر مابه RMS1951ZINB1

این یخچال فریزر دارای 19 فوت ظرفیت بوده که از این مقدار 366 لیتر مربوط به یخچال و 139 لیتر مربوط به فریزر است. این مقدار ظرفیت برای یک یخچال فریزر بسیار مناسب بوده و با طراحی بهینه می توانید حجم قابل قبولی از مواد خوراکی را داخل آن قرار دهید.

یخچال آن دارای 3 طبقه و 2 کشو بوده و درب آن دارای 2 طبقه و دو نیم طبقه است. این یخچال فریزر یکی از محدود یخچال فریزرهای موجود در بازار است که دارای بار خانگی بوده و شما می توانید مواد خوراکی پر مصرف خود را داخل آن قرار دهید.

این یخچال فریزر کاملا بدون یخساز بوده و شما را از زحمت همیشگی پاک کردن برفک های ایجاد شده بی نیاز می کند. در این یخچال فریزر نیز طبقه های کنترل دما و رطوبت موجود بوده و شما می توانید هر ماده خوراکی را در شرایط ایده آل خود نگه داری کنید.

فریزر آن در قسمت داخلی دارای 3 طبقه و درب آن نیز 2 طبقه می باشد. یخساز این یخچال فریزر از نوع دستی بوده و می توانید به کمک آن نوشیدنی های خنک و گوارا آماده کنید. این یخچال فریزر دارای پنل لمسی بوده که کار کردن با آن را بسیار ساده کرده است.

یخچال فریزر مابه مدل RMS1951ZINB1 دارای عملکرد فریزر سریع و حالت ذخیره انرژی است که باعث می شود هنگام مسافرت سرما در فریزر به مدت طولانی و با مصرف انرژی بسیار پایین باقی بماند.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669