1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل CFE28TSHSS

425 بازدید
یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل CFE28TSHSS

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل CFE28TSHSS یک یخچال با طراحی بسیار زیبا و گنجایش 28 فوت است که دارای فضای مورد استفاده بهینه شده می باشد. رنگ این یخچال استیل مات بوده و شما می توانید به راحتی و به زیبایی آن را با دکوراسیون آشپزخانه خود ست کنید.

ویژگی های یخچال پروفایل جنرال الکتریک CFE28TSHSS

طراحی این یخچال فریزر به صورت سه درب فرانسوی بوده و ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد. سیستم کنترل دما در این یخچال به صورت دیجیتال بوده و شما می توانید متناسب با مواد غذایی داخل یخچال دمای آن را تنظیم کنید.

علاوه بر کنترل دما شما می توانید رطوبت موجود در یخچال را نیز بر حسب نیاز تغییر داده و کنترل کنید. این یخچال فریزر دارای آب سرد کن و یخساز نیز می باشد. کمپرسور به کار رفته در آن از نوع اینتورتر دیجیتال بوده و مصرف انرژی را تا کم ترین مقدار ممکن کاهش داده است.

این یخچال دارای قفل کودک بوده تا خیال شما را بابت بازیگوشی ها و کنجکاوی های کودکتان آسوده کند. قفسه های به کار رفته در یخچال و فریزر از نوع فولادی ضد زنگ بوده که کیفیت و طول عمر آن ها را تا سال ها ضمانت می کند. این قفسه ها همچنین دارای قابلیت تغییر ارتفاع نیز می باشند.

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل CFE28TSHSS دارای سیستم آب داخلی، یخ زدایی سریع، سیستم روشنایی داخلی بوده و در مجموع می تواند یک انتخاب ایده آل و مناسب برای شما به شمار رود.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669