1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل GRE15KICRWW

808 بازدید
یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل GRE15KICRWW

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل GRE15KICRWW دارای حجم مفید 393 لیتر بوده و شما می توانید میزان قابل توجهی مواد خوراکی را در آن جای دهید. رده انرژی این یخچال A+ بوده و دارای مصرف انرژی و هزینه های سالانه قابل قبول و مناسبی می باشد.

ویژگی های یخچال پروفایل جنرال الکتریک GRE15KICRWW

طراحی این یخچال به صورت فریزر در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین می باشد که هر کدام دارای ظرفیت های 109 و 284 لیتر می باشد. یخچال آن دارای سه طبقه و چهار طبقه در قسمت درب و یک کشو می باشد که می توانید هر ظرف و ماده خوراکی را به راحتی در آن ها جای دهید.

از مهم ترین ویژگی های این یخچال فریزر می توان به ضد برفک بوده آن اشاره کرد که هم باعث مصرف بهینه انرژی شده و هم شما را از پاک کردن مداوم برفک های ایجاد شده بی نیاز می کند. فریزر آن نیز دارای دو قفسه و یک قفسه در قسمت درب می باشد.

داخل یخچال فریزر از قفسه های شیشه شفاف ساخته شده است. این جنس در برابر وزن مقاومت بسیار بالایی داشته و به شما کمک می کند بدون باز کردن درب قفسه ها مواد خوراکی داخل آن ها را ببینید. ایم یخچال دارای محفظه ویژه نگه داری میوه و سبزیجات بوده و آن ها را تا مدت ها سالم  تازه نگه می دارد.

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل GRE15KICRWW دارای رنگ نقره ای، طراحی بهینه و زیبا و قیمتی مناسب است که می تواند یک انتخاب مناسب و ایده آل برای منزل یا محیط کار شما به شمار رود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669