1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل PFE2424JGKSS

799 بازدید
یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل PFE2424JGKSS

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل PFE2424JGKSS یکی دیگر از بهترین یخچال های موجود در بازار است که قابلیت ها و ویژگی های آن شما را به وجود خواهد آورد. سیستم هوای چندگانه و فیلترهای بوگیر داخلی از ویژگی های بارز این یخچال است که باعث تازه ماندن و با کیفیت ماندن مواد خوراکی خواهد شد.

ویژگی های یخچال پروفایل جنرال الکتریک PFE2424JGKSS

فریزر این یخچال به صورت کشویی بوده و شما می توانید به راحتی هر ماده خوراکی را داخل آن قرار دهید. از طرف دیگر قفسه های به کار رفته در یخچال از جنس شیشه ای شفاف و مقاوم بوده که قابلیت تغییر و تنظیم ارتفاع را نیز دارند.

سیستم ضد برفک به کار رفته در یخچال نیز شما را از زحمت پاک کردن مداوم یخچال بی نیاز کرده و به بهینه سازی مصرف انرژی نیز کمک شایانی خواهد کرد. آب سرد کن و یخساز طراحی شده در یخچال از دیگر ویژگی های کارآمد این وسیله خانگی است که می تواند در هر حال شما را به نوشیدن آب خنک و گوارا مهمان کند.

در صورتی که در طول روز زیاد درب یخچال را باز می کنید و هوای گرم وارد یخچال خواهد شد، سیستم توربو به کار رفته در این یخچال باعث می شود که دمای داخلی در زمان بسیار کوتاهی پایین آمده و به مقدار ایده آل  و مناسب خود برسد.

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل PFE2424JGKSS دارای مصرف انرژی بسیار پایین و برچسب انرژی A+، قفل کودک و هشدار باز بودن درب است که می تواند تا حد زیادی شما را به خرید دستگاه در کنار کیفیت و کارایی راغب کند.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669