1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال جنرال الکتریک مرکز تهران

542 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مرکز تهران

قطعا در زمان خرابی هر وسیله برقی، بهترین کار این است که نمایندگی تعمیرات در منطقه خود را بیابید تا تعمیرکار سریع تر به منزل شما آمده و تعمیرات را آغاز نماید. با توجه به آنچه که گفته شده شما می توانید تعمیر یخچال جنرال الکتریک مرکز تهران را به نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بسپارید تا تنها با یک تماس، تعمیرکار مربوطه جهت تعمیر در محل اعزام گردد.

 

شماره های نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر جنرال الکتریک مرکز تهران

 

تعمیر یخچال جنرال الکتریک یوسف آباد , تعمیر یخچال جنرال الکتریک مطهری , تعمیر یخچال جنرال الکتریک فاطمی , تعمیر یخچال جنرال الکتریک عباس آباد , تعمیر یخچال جنرال الکتریک جلفا , تعمیر یخچال جنرال الکتریک خواجه اعبدا… , تعمیر یخچال جنرال الکتریک بهجت اباد , تعمیر یخچال جنرال الکتریک امام خمینی , تعمیر یخچال جنرال الکتریک سهروردی , تعمیر یخچال جنرال الکتریک آپادانا , تعمیر یخچال جنرال الکتریک نیلوفر , تعمیر یخچال جنرال الکتریک لاله زار , تعمیر یخچال جنرال الکتریک جمهوری , تعمیر یخچال جنرال الکتریک بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

در این نمایندگی تقریبا تعمیر انواع وسایل برقی جنرال الکتریک تحت نظر تعمیرکاران حرفه ای انجام می گیرد. برای مثال ما تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مرکز تهران را به تکنسین هایی می سپاریم که با شرکت در دوره های آموزشی این مرکز، به خوبی با طراحی انواع مدل های یخچال آشنا هستند. در واقع شما اطمینان خواهید داشت که عیب یابی توسط تعمیرکاران ما به دقت انجام می گیرد.

این مسئله بسیار مهم است چرا که باید ریشه اصلی عیب، درست تشخیص داده شود. به منظور اینکه اعتماد شما عزیزان را جلب کنیم، ما ضمانت نامه تعمیرات را به شما تحویل می دهیم.

در نتیجه تعهد داریم اگر هیمن عیب در مدت اعتبار گارانتی رخ داد، بدون هزینه مجددا وسیله مورد بررسی قرار گیرد. در مورد هزینه ها نیز لازم به ذکر است ما براساس قیمت مصوبه اتحادیه عمل می کنیم.

در نتیجه قیمت کاملا قانونی بوده و شما با پرداخت هزینه مناسب، خدمات با کیفیت عالی دریافت می کنید. همچنین اگر گارانتی یخچال هنوز دارای تاریخ اعتبار است، به تعمیرکاران ما تحویل دهید. با این کار هزینه نهایی برای شما کمتر محاسبه می گردد.

 

مراحل عیب یابی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک مرکز تهران

 

زمانی که مشتریان با نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک تماس می‌ گیرند تا از تعمیرکاران ما برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در مرکز تهران کمک بخواهند، اکیدا توصیه می ‌کنند که این کار هر چه زودتر انجام شود به خاطر اینکه مواد غذایی در داخل یخچال فاسد خواهند شد. برای اینکه بدانید نمایندگی به چه صورت عمل می ‌کند و سرعت عمل تعمیرکاران ما چه اندازه است، لازم دانستیم مراحل کار را بررسی نماییم:

–        تماس با نمایندگی

در اولین قدم شما باید از طریق تلفن، به صورت آنلاین و یا گزارش در سایت، با نمایندگی ما در ارتباط باشید. اگر شما به دلیل شلوغ بودن خطوط تماسی، گزارش خرابی را در سایت ارائه کردید، در کمتر از یک ساعت گزارش پیگیری شده و با شما تماس می‌ گیریم.

–        بررسی گزارش خرابی توسط کارشناسان

کارشناسان ما در تماس تلفنی از شما می ‌خواهند جزئیات خرابی رخ داده در یخچال را با دقت بیان کنید چرا که آن ها باید مطمئن شوند که آیا لازم است یخچال حتماً توسط یک تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد یا خیر. در صورت نیاز به عیب یابی، اعزام تکنسین به منزل شما انجام می گیرد. به جرأت می‌توان گفت خدمات در محل یکی از بهترین اقداماتی است که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در طول سالیان فعالیت خود انجام داده تا از این طریق بتواند نگرانی مشتریان در مورد چگونگی جابجایی یخچال را کاهش دهد.

–       مراجعه تعمیرکار به منزل مشتری

تکنسین های ما با شما تماس می گیرند تا در صورت حضور در خانه، به منزل شما مراجعه کنند. عیب یابی با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام گرفته و تعمیرات پیش می رود. لازم به ذکر است که بدانید اگر قطعه ای در داخل دستگاه سوخته باشد، ما وظیفه داریم از انواع اورجینال که دارای گارانتی هستند استفاده کنیم چون همین قطعه اگر مشکل داشته باشد کارایی یخچال را به شدت کاهش خواهد داد.

–        ارائه فاکتور و ضمانت نامه تعمیرات

در نهایت تکنسین‌ های یک فاکتور و ضمانت نامه تعمیرات با مهر نمایندگی در اختیار شما قرار می دهند تا هم از هزینه ‌ها مطمئن شوید و هم با در دست داشتن گارانتی تعمیرات مطمئن شوید که اگر همین مشکل باز هم در مدت اعتبار ضمانت نامه رخ داد، نباید نگران هزینه ها باشید. ما اعتبار ضمانت ‌نامه را طولانی مدت در نظر می ‌گیریم تا خیال شما آسوده باشد.

 

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک مرکز تهران

 

اینکه دقیقاً خرابی رخ داده در یخچال به کدام یک از قسمت ها مربوط می ‌شود، مهمترین عاملی است که بر روی هزینه کار تأثیر خواهد گذاشت چون میزان خرابی و در نتیجه میزان نیاز به کار، بخش عمده‌ ای از هزینه ‌ها را به خود اختصاص می ‌دهد. در ادامه، تعویض قطعات نیز عامل دیگری است که بر روی هزینه نهایی کار تاثیر می گذارد. به عنوان یک امتیاز مثبت اگر ضمانت نامه یخچال اعتبار دارد، در زمان تعمیر یخچال جنرال الکتریک مرکز تهران حتماً به تکنسین تحویل بدهید تا از تحقیقات ویژه برخوردار شوید.

 1669