1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کرج

591 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کرج

مشتریان در کرج که با خراب شدن وسایل برقی خانگی مواجه می شوند نیازی نیست که برای تعمیرات آن به سراغ تعمیرکار کم تجربه بروید. لازم است بدانید که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کرج با این هدف احداث شده است که از مشتریان در این شهر حمایت کرده و تمامی خدمات تعمیر و رفع عیب وسیله را در منزل مشتری انجام خواهد داد.

 

شماره های نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کرج

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

شماره تماس های کرج

 

02632547007

 

02691011383

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کرج

 

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک عظیمیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اسلام آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شهرک کلاک , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک خلج آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شهرک بنفشه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک سرحد آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک فردیس , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک ملارد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بلوار ارم , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بلوار دریا , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مهرشهر , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک گوهر دشت , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شاهین ویلا , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شهرک ظفر , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک میانجاده , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک شهرک اوج , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بلوار باغستان , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جهانشهر , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک دهقان ویلا , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک منظریه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک وحدت , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک انبار نفت , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک حافظیه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کیانمهر , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک اندیشه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک آق تپه , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک محمد شهر

 

آشنایی با ما

 

 

برند جنرال الکتریک به مسئله خدمات پس از فروش برای مشتریان خود اهمیت می دهد چرا که معتقد است تا زمانی که مشتری از این وسیله استفاده می کند، باید با کارشناسان ماهر در ارتباط باشد تا پاسخ سوالات خود برای استفاده از وسیله و عیب یابی در زمان خرابی را از افراد متخصص جویا شود. در همین راستا، در اغلب شهرهای ایران من جمله در کرج، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک راه اندازی شده است.

کافی است با این مرکز تماس بگیرید. از این پس مسئولیت تمامی امور با ما خواهد بود. تعمیر وسیله برقی با قیمتی مناسب تحت نظر تکنسین های مجرب انجام می گیرد. به شما اطمینان می دهیم که  هزینه ها براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه خواهد شد.

لازم است بدانید که با هدف سهولت کار برای مشتریان، تعمیرات در منزل انجام می گیرد. تفاوتی نمی کند کدام یک از وسایل خراب شده باشد در هر صورت ما به منزل شما مراجعه می کنیم.

همچنین در مورد کیفیت خدمات نیز جایی برای نگرانی نخواهد بود چرا که به شما ضمانت نامه تعمیرات تحویل داده و متعهد می شویم اگر همین عیب در زمانی رخ داد که گارانتی منقضی نشده است، خدمات رایگان برای شما در نظر گرفته شود.

 

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کرج چه خدماتی را برای مشتریان ارائه می کند؟

 

مسلما وجود مراکز معتبر و شناخته شده با سابقه کاری طولانی، این امکان را فراهم می کند تا مردم عزیز کشور بدون اینکه نگرانی از بابت کیفیت و هزینه کار داشته باشند بتوانند به تعمیرکاران حرفه ای اعتماد کرد و وسیله برقی خود را کاملاً سالم و بدون نقص در اختیار داشته باشند.

بنابراین نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در کرج بهترین شرایط را برای شما عزیزان در نظر گرفته است تا با خیال آسوده وسایل برقی خود را به تعمیرکاران و تکنسین ‌های به ما بسپارید:

–        تعمیرات را در منزل خود شما انجام می دهیم تا از یک سو نگران چگونگی بردن دستگاه به محل تعمیر نباشید و از سوی دیگر هر زمان که وقت آزاد داشتید، تعمیرکار به منزل شما آمده و عیب یابی را در حضور خود شما با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام دهد. بنابراین اگر چه دردسر این کار بر عهده ما خواهد بود ولی همین که رضایت شما را به دنبال داشته باشیم قطعا تضمین کننده ادامه روند کاری ما است.

–        تکنسین های ما بسیار حرفه ای و کاربلد هستند و برای اینکه عملکرد خود را تایید کنند، به شما گارانتی تعمیرات تحویل خواهند داد که اعتبار بسیار طولانی مدتی دارد. در صورتی که مشتری متوجه شد دوباره همین خرابی رخ داده و از طرفی گارانتی تعمیرات همچنان اعتبار دارد، می تواند از تعمیرکاری که قبلاً عیب یابی را انجام داده است بخواهد مجددا دستگاه را بررسی کرده و برای این منظور هیچ هزینه ای دریافت نخواهد کرد.

–        یکی از بهترین اقداماتی که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در کرج در نظر گرفته است، بحث کاهش هزینه‌ها به بهانه تخفیف هایی است که برای شما عزیزان در نظر می ‌گیرد. برای مثال اگر گارانتی دستگاه منقضی نشده باشد و یا اگر اولین بار است که از ما کمک می گیرید، تخفیف بسیار خوبی نصیب شما خواهد شد.

با توجه به آنچه که گفته شد نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کرج یکی از بهترین مراکزی است که شما می توانید به آن اعتماد کرده و تعمیرات هر نوع وسیله برقی کوچک و بزرگ خود را به تعمیرکاران حرفه ای و کاربرد ما بسپارید.

 

 1669