1669 پشتیبانی سریع

تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل جنوب تهران

536 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جنوب تهران

یکی از اقدامات بسیار مفید که نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک در تهران انجام داده هاست، تاسیس شعب مختلف نمایندگی در مناطق مختلف بوده که از این طریق توانسته است مشتریان بیشتری را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد. در نتیجه تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل جنوب تهران تنها با یک تماس با نمایندگی تعمیرات در منطقه خودتان انجام خواهد گرفت.

 

شماره های نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پروفایل جنوب تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

02188046995

 

02166479040

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی تعمیر ساید بای ساید پروفایل جنوب تهران

 

تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل مشیریه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل یاخچی آباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل نازی آباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل شوش , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل اتابک , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل خراسان , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل شاپور , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل جوادیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل مولوی , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل منیریه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل سیروس , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل خزانه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل فلاح , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل مسعودیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل خانی آباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل یافت آباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل دروازه غار , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل امیریه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل مسعودیه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل افسریه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل علی آباد , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل شکوفه , تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل عبدل آباد

 

آشنایی با ما

 

 

در راستای ارائه بهتر و سریع تر خدمات به مشتریان یخچال ساید بای ساید پروفایل در تهران، این نمایندگی سعی دارد که در قسمت های مختلف این شهر خدمات پس از فروش را تحت نظر تکنسین های حرفه ای ارائه دهد. تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل در کلیه مناطق مشیریه، یاخچی آباد، شوش، اتابک، شاپور، جوادیه، منیریه، مولوی، سیروس، خزانه، فلاح، مسعودیه، افسریه، شکوفه، علی آباد، عبدل آباد و… به صورت حضور در منزل انجام می گیرد. تنها وظیفه شما این است که با مرکز تماس گرفته و یا از طریق ورود به سایت، مشکل رخ داده در ساید بای ساید را از طریق تکمیل فرم، گزارش کنید.

جابجا کردن ساید بای ساید و بردن آن به محل تعمیر واقعا سخت است. در نتیجه تعمیرکار به منزل شما می آید تا در حضور خودتان تعمیرات انجام شود. ما سعی می کنیم حتی المقدور عیب یابی و تعمیرات را به گونه ای انجام دهیم که نیازی نباشد قطعات یخچال عوض شود. بالاخره این مسئله طبیعی است که مشتریان تمایلی به این امر نداشته باشند.

اما به هر حال گاهی اوقات نیاز به این امر خواهد شد. قطعا وجود اجناس چینی و تقلبی در بازار منجر به بی اعتمادی مشتریان شده است اما ما تضمین می کنیم که در این مرکز، فقط قطعات اصلی استفاده می شود که گارانتی دارند.

 

نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل جنوب تهران

 

مسلما همه ما در زمان خرابی وسیله برقی باید بدانیم که تعمیرکار دقیقاً چگونه عمل می کند تا از کیفیت کاری او مطمئن شویم. بنابراین همانطور که گفته شد، مراحل تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل جنوب تهران در نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک به شرح زیر است:

–       ابتدا باید به کارشناسان ما اطلاع دهید که دقیقا چه مشکلی در دستگاه بروز کرده است به صورت تلفنی، آنلاین و یا مراجعه به سایت می توانید این کار را انجام دهید.

–        در مرحله بعدی کارشناسان گزارش شما را بررسی می ‌کنند. اگر تشخیص دهند که به صورت تلفنی می توانند شما را راهنمایی کنند تا عیب رخ داده را برطرف کنید، قطعاً چنین کاری را انجام خواهند داد تا هزینه ای صرف تعمیر نشود.

–       در صورت نیاز به تعمیرات، باید تعمیرکار به منزل شما بیاید. ما خدمات در محل را در نظر گرفته ‌ایم تا هم سرعت کار بالا برود و هم نیازی به جابجا کردن ساید بای ساید نباشد. منتهی قبل از اعزام تکنسین، با شما تماس می گیریم تا مطمئن شویم که زمان مناسبی از نظر شما بوده و سپس تعمیرکار با تجهیزات کامل به خانه شما اعزام خواهد شد.

–        در نهایت تعمیرکار موظف است به شما ضمانت نامه تعمیرات را تحویل دهد و یک فاکتور با مهر نمایندگی در اختیار شما بگذارد که جزئیات هزینه کار را در آن لحاظ کرده است.

 

هزینه عیب یابی و تعمیر یخچال ساید بای ساید پروفایل جنوب تهران

 

همانگونه که گفته شد نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک به شما یک فاکتور تحویل می ‌دهد که جزئیات هزینه ها در آن لحاظ شده است. در این فاکتور بیان می ‌کنیم که هزینه ‌ها براساس نرخ مصوب اتحادیه محاسبه شده و در نتیجه کاملاً قانونی هستند.

توجه داشته باشید اگر گارانتی دستگاه منقضی نشده است، زمانی که تعمیرکار در حال محاسبه هزینه ها است، به او تحویل دهید تا تخفیف بیشتری نصیب شما گردد. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هیچ وقت نباید کیفیت را فدای هزینه ‌ها کنیم.

بنابراین اگر تعمیرکاران دیگر به شما این نوید را می ‌دهند که با قیمت بسیار پایین تعمیرات را انجام می دهند، باید به کیفیت کاری آن ها شک کرد. برای مثال اگر از قطعات چینی استفاده کنند مسلما مبلغ کار برای شما بسیار کمتر خواهد شد.

 1669