1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مرکز تهران

512 بازدید
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مرکز تهران

در زمان خراب شدن وسایل برقی خانگی، هر چه نمایندگی تعمیرات به شما نزدیک تر باشد زودتر می توانید وسیله خود را سالم و بدون عیب تحویل بگیرید. بر این اساس، نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مرکز تهران با حضور مهندسین و متخصصین راه اندازی شده و مشتریان در این منطقه را تحت حمایت خود قرار می دهد.

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

شماره های نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مرکز تهران

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

1669

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

02188109454

 

02166479040

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی جنرال الکتریک مرکز تهران

 

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک یوسف آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مطهری , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک فاطمی , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک عباس آباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جلفا , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک خواجه اعبدا… , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بهجت اباد , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک امام خمینی , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک سهروردی , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک آپادانا , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک نیلوفر , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک لاله زار , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک جمهوری , نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک بهشتی

 

آشنایی با ما

 

 

زمانی که هر کدام از وسایل برقی خانه خراب می شود، نگران می شویم که اکنون باید از چه کسی برای عیب یابی و  تعمیرات کمک بگیریم. این مسئله بر روی کارایی وسیله در آینده تاثیر می گذارد.

برای همه ما مهم است  تعمیر انواع وسلیه برقی به گونه ای انجام گیرد که همانند روز اول کارایی داشته باشد. در نتیجه بهترین و عاقلانه ترین کار این است که از نمایندگی های مجاز همانند  نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک کمک بگیرید. در این صورت بلافاصله بعد از تماس شما با مرکز و یا ثبت درخواست به صورت آنلاین، خدمات خود را شروع خواهیم کرد:

–       تعمیرکار در اولین فرصت با تجهیزات کامل به منزل شما مراجعه خواهد کرد. هدف ما این است که شما به دردسر نیافتاده و نیازی به مراجعه حضوری به مرکز نباشد.

–       کلیه خدمات ما با گارانتی انجام می گیرد. این مسئله تضمین کننده نحوه عملکرد تکنسین های ما خواهد بود.

–       در این مرکز هزینه ها براساس قیمت مصوبه اتحادیه محاسبه می شود و شما می توانید با بررسی فاکتور تعمیرات، از صحت این مطلب مطمئن شوید.

–       اطمینان داشته باشید که در این مرکز بهترین خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای با قیمتی مناسب ارائه خواهد شد.

 

حمایت نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مرکز تهران از مشتریان خود

 

تعمیر وسیله برقی از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. متأسفانه یک بی دقتی می ‌تواند نقص ‌های بیشتری را در دستگاه ایجاد کند. به همین دلیل ما نباید به هر تعمیرکاری که می شناسیم یا به ما معرفی می کنند اعتماد کنیم. اگر به سراغ نمایندگی های مجاز برویم قطعاً نتیجه بهتری را به دست خواهیم آورد.

برای مثال نمایندگی تعمیرات، حمایت کننده آن دسته از مشتریان عزیزی است که در مرکز تهران زندگی می کنند و به دنبال یکی نمایندگی معتبر و شناخته شده تحت نظر متخصصان حرفه ای و خبره می گردند تا تعمیرات وسایل برقی خود را به دست آن ها بسپارند.

از آنجایی که در شرایط فعلی رفت و آمد بین نمایندگی و خانه بسیار سخت شده و ترافیک های سنگین شهری هزینه و زمان زیادی از مشتریان می گیرد، به همین دلیل ما روند کار را بسیار راحت تر کرده ایم.

همین که تعمیرکاران خود را به منزل شما اعزام می ‌کنیم نشان دهنده این موضوع است که ما خود را مقید می دانیم تا رضایت و راحتی مشتریان را اولویت اول کاری خود قرار دهیم. این نمایندگی تمامی تجهیزات و لوازم برای عیب یابی را در اختیار تکنسین ها و تعمیرکاران خود قرار می ‌دهد تا اختلالی در روند کار پیش نیاید.

بعضی از افراد فکر می‌ کنند تعمیرات در محل هزینه ‌بر است در صورتی که اصلا اینگونه نیست. شما همان هزینه ای را پرداخت خواهید کرد که اگر وسیله را به نمایندگی می بردید باید پرداخت می کردید.

هزینه ها در نمایندگی، کاملاً قانونی و براساس نرخ مصوب اتحادیه با تخفیفات بسیار زیاد محاسبه خواهد شد. یکی از روش های به دست آوردن این تخفیف ‌ها، بررسی گارانتی دستگاه است.

برای مثال اگر مطمئن هستید که گارانتی دستگاه منقضی نشده است با ارائه دادن آن به نیروهای ما می توانید تخفیف چشمگیری را نصیب خود کنید. بنابراین با توجه به آنچه که گفته شد کمک گرفتن از نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک مرکز تهران عاقلانه ترین کاری است که شما برای تعمیر وسایل برقی خود می توانید انجام دهید.

 1669