1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GFE26GGKWW

988 بازدید
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GFE26GGKWW

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GFE26GGKWW دارای اندازه و وزن بسیار مناسب بوده و شما می توانید به راحتی آن را در اشپزخانه های بزرگ یا کوچک خود جای دهید. این یخچال دارای 889 میلی متر عرض، 1753 میلی متر ارتفاع و 914 میلی متر عمق بوده و 166 کیلوگرم وزن دارد.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GE GFE26GGKWW

یکی از ویژگی های این یخچال ساید داشتن طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد با داشتن سه درب بوده که علاوه بر زیبایی باعث استفاده بهینه از فضا می شود. فیلتر داخلی به کار رفته در این یخچال باعث می شود که آبی که در طول شبانه روز میل می کنید، شیرین، خوش طعم و کاملا سالم و بهداشتی باشد.

قفل کودک و سیستم روشنایی داخلی با LED از دیگر ویژگی های این یخچال ساید است که کاربرد آن را چند برابر کرده است. یخچال آن دارای 4 قفسه شیشه ای با قابلیت تنظیم و یک قفسه تمام عرض می باشد که به راحتی می توانید تمام مواد غذایی خود را در آن جای دهید. فریزر آن نیز دارای دو قفسه تمام عرض می باشد.

از دیگر ویژگی های این مدل از یخچال می توان به داشتن یخساز با یخ های مکعبی و ریز و آب سرد کن اشاره کرد که افراد زیادی را به خرید آن ترغیب می کند. قابلیت یخ زدایی خودکار به کار رفته در این یخچال نگرانی شما را بابت پاک کردن برفک برای همیشه برطرف می کند.

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GE GFE26GGKWW در هر سال 705 کیلو وات ساعت انرژی مصرف می کند و قابلیت مدیریت دما و تنظیمات خنک کنندگی توربو دارد.

نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669