1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل GRE15KICRLS

958 بازدید
یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل GRE15KICRLS

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل GRE15KICRLS یک انتخاب بسیار مناسب برای خانواده های کم جمعیت و آشپزخانه های کوچک می باشد. در این یخچال فریزر در قسمت بالا و یخچال در قسمت پایین قرار دارد که هر کدام به ترتیب 109 و 284 لیتر ظرفیت دارند.

ویژگی های یخچال پروفایل جنرال الکتریک GRE15KICRLS

یکی از مهم ترین ویژگی های این یخچال و فریزر به عنوان یکی از مدل های پروفایل داشتن سیستم برفک زدایی است که استفاده از آن را بسیار ایده آل و مناسب کرده است. یخچال آن دارای سه طبقه و فریزر آن دارای دو قسمت بوده و شما می توانید برای قرار دادن مواد و ظروف با اندازه های مختلف ارتفاع قفسه ها را تغییر دهید.

علاوه بر قفسه های درونی در قسمت درب یخچال نیز 4 طبقه باریک قرار داده شده است که می توانید بطری ها و قوطی ها، جای سس، تخم مرغ و غیره را داخل آن ها جای دهید. یک طبقه کشویی بزرگ نیز در قسمت پایین یخچال قرار دارد که با داشتن سرمای مناسب و رطوبت کم می توانید سبزیجات و میوه های خود را تا مدت ها آن جا نگه داری کنید.

داخل یخچال یک لامپ قرار داده شده است که در هر زمان بتوانید به راحتی محتویات داخل آن را ببینید. این یخچال فاقد یخساز و آبریز بوده و اگر این مساله برای شما در اولویت است بهتر است قبل از خرید کمی بیشتر به بررسی یخچال های موجود بپردازید.

یخچال پروفایل جنرال الکتریک مدل GRE15KICRLS دارای رنگ نقره ای و طراحی زیبا بوده که شما می توانید آن را با قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با دیگر یخچال های موجود در بازار خریداری کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669