1669 پشتیبانی سریع
نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GEGFE24JGKWW

368 بازدید
یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GEGFE24JGKWW

یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GEGFE24JGKWW یک یخچال حرفه ای با رنگ سفید و ظاهری بسیار شیک و مدرن است که می توانید آن را در هر آشپزخانه با هر دکوراسیونی قرار دهید. این یخچال ساید دارای ابعاد عرض 813، ارتفاع 1753 و عمق 490 میلی متر بوده و ظرفیت آن 674 لیتر می باشد.

ویژگی های یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک GEGFE24JGKWW

هر دو بخش یخچال و فریزر در این دستگاه برقی دارای ظرفیت های بسیار عالی و مناسب برای یک خانواده متوسط و پرجمعیت می باشد. فریزر آن دارای ظرفیت 207 لیتر بوده و یخچال آن 467 لیتر گنجایش دارد، بنابراین به راحتی می توانید هر ماده خوراکی مورد نظرتان را در آن قرار دهید.

سیستم چرخش هوای چندگانه به کمک سنسور های داخلی باعث جریان هوا به بهترین شکل ممکن شده و مواد خوراکی را به تازگی روز اول حفظ می کنند. از دیگر ویژگی های این یخچال ساید می توان به داشتن یخساز و آب سرد کن اشاره کرد که برای شما بسیار کارآمد خواهد بود.

فلیترهای آب به کار رفته در یخچال ساید باعث می شود که آب خنک و یا قطعات یخ کاملا سالم و بهداشتی بوده و مواد آلوده و مضر داخل آب از آن ها خارج شود. درب این یخچال دارای 4 قفسه با قابلیت تغییر ارتفاع و سه قفسه ثابت بوده و فریزر آن دو قفسه دارد.

یکی از مهم ترین و منحصر به فردترین ویژگی های این یخچال علاوه بر داشتن قابلیت تنظیم دما، قابلیت تنظیم رطوبت می باشد. شما در یخچال ساید بای ساید جنرال الکتریک مدل GEGFE24JGKWW می توانید در دو قفسه آن با توجه به نوع مواد غذایی میزان رطوبت یخچال را تنظیم کرده تا مواد غذایی در ایده آل ترین حالت ممکن نگه داری شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

 1669